ביקור 'כללית' במעונו של הגר"י זילברמן שליט"א

    עפר גדנקן No Comments on ביקור 'כללית' במעונו של הגר"י זילברמן שליט"א
    12:03
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on התקדמות או תעתוע: "חמאס הגמיש את דרישותיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרפאת 'כללית' בשכונת נווה יעקב בירושלים התחדשה לאחרונה בדמותו של רופא המשפחה ד"ר זוויתר שהכניס למרפאה רוח צעירה ומלאה עשייה לטובת מבוטחי 'כללית' בשכונה. בשבוע האחרון עלה ד"ר זוויתר לביקור במעונו של רב השכונה הגאון הרב ישראל זילברמן שליט"א, כדי לשמוע ולהכיר את  צרכי הקהילה, אל הביקור הצטרפו מנהל מגזר חרדי בכללית מחוז ירושלים  הרב משה רוזנגרטן ונציג קשרי הלקוחות הרב יחזקאל ברטרם

    רב השכונה הגר"י זילברמן קידם בברכה את ד"ר זוויתר ואיחל לו תחילה הצלחה מרובה בתפקידו החדש כרופא משפחה בנווה יעקב, הרב שליט"א העלה נושאים מגוונים בשיחתו והרחיב על החשיבות בתפקיד הרופא במניעת מחלות ושמירה על הבריאות. כמו כן  ציין הגר"י זילברמן את החשיבות הגדולה בשמירה על צביון המרפאה והתאמתה לאורח חיי התושבים. בהמשך הדברים הרב שיבח את ה'כללית' על המהפך הרפואי החיובי שחל בשכונה בשלל תחומים, שיפור משמעותי כל מה שקשור לחידושים בשרות במרפאת נווה יעקב רפואת אא"ג, אורטופדיה , עור ועוד, וכן את הסכם עם מרפאת השיניים של ד"ר גינזבורג במרכז המסחרי ושירותי רפואה נוספים כמו  פתיחת מרפאה נוספת ברחוב רביץ לטובת תושבי נווה יעקב.

    הקשר ההדוק של הנהלת 'שירותי בריאות כללית' ושל הצוות הרפואי המקומי של המרפאות עם הרבנים שליט"א, מתקיים לאורך ימי השנה, וביקורו של ד"ר זוויתר ממשיך במסורת חשובה זו כשלאחרונה ביקרה גם הנהלת מחוז ירושלים של 'כללית' אצל הגר"י זילברמן יחד עם מנהלת הסיעוד החדשה שמשמשת כאחות הלכתית במרפאה, לצורך הכוונה ולימוד והתאמת השירות ע"פ ההלכה.

    בסיום הביקור, הביע הגר"י זילברמן שליט"א  את הערכתו על פעילות הנהלת מחוז ירושלים למען לקוחות 'כללית' בהוספת הסכם בית מרקחת נוסף בשכונה, פתיחת סניף חדש עם בית מרקחת ברחוב הרב רביץ ושת"פ עם ארגון "משב רוח" ו"חברים". רב השכונה שליט"א איחל המשך ברכה והצלחה בעוד שנים רבות של עשייה והודה בחום למנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים  הרב משה רוזנגרטן ולנציג קשרי הקהילה הרב ברטרם על העזרה והאוזן הקשבת לכל יחיד, ועל שיתוף הפעולה הישיר עם בכל הקשור לרפואה והלכה.



    0 תגובות