מתיר אסורים: שוחרר מהכלא בטעות, אשתו החזירה אותו

    מוטי סבן 4 Comment on מתיר אסורים: שוחרר מהכלא בטעות, אשתו החזירה אותו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    ברוכים הבאים לבית (כלא): אסיר ממדינת קולרדו בארה"ב, השתחרר "בטעות" מהכלא, האסיר שיצא שמח על הטעות שנתנה לו חופש, הוחזר במהרה על ידי …אשתו

    מה שקרה בבית הכלא בו בילה את זמנו האסיר ג'יימס ריינרסון כנראה לא ישכח לעולם, למזלו הרב של האסיר טעות בזיהוי הובילה את הנהלת בית הסוהר להביא לשחרורו המיידי של האסיר במקומו של אסיר אחר שנשאר מאחורי החומות.

    ריינרסון היה במעצר בכלא Mesa County, שם הוא המתין למשפטו במסגרת האישומים נגדו בהם: השגת גבול ועוד אישומיים פליליים נוספים.

    ריינרסון בן ה-38 חלק לזמן קצר לפני שחרורו תא עם מארווין מארץ', אסיר אחר אשר הועבר מאוחר יותר לכלא אחר. הבעייה שנוצרה היא ברשומות הכלא שלא התעדכנו בפרטי האסיר החדש, משכך שהאסיר מארווין מארץ' נקרא לשחרורו, ריינסון מיודענו הלך במקומו, וכך חמק לו באלגנטיות מחומות הכלא.

    מה שקרה לאח"כ ריינסון לא חלם לרגע, הוא הגיע כולו מאושר לביתו שם אשתו נבהלה כהוגן למראה בעלה שאינו היה אמור להשתחרר לפי התוכניות, האשה המבוהלת עדכנה את המשטרה מיידית, ובעודו נהנה מהחופש שנמשך שעתיים בלבד, נתפס בביתו והובל אחר כבוד חזרה לכלא.

    מתחקיר האירוע אומר סמל הנרי סטופל, ממשרד השריף של מחוז מסה, כי הצוות התרשל בתפקידו בבית הסוהר ואינו טרח לבדוק כלל את צמיד הזיהוי ואת התמונה של ריינרסון כששוחרר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      "אים ה' לא ישמור… שווא שקד שומר!!!"