הנסיך הגיע: ביקור היסטורי רשמי של הממלכה הבריטית מאז קום המדינה

    מוטי סבן No Comments on הנסיך הגיע: ביקור היסטורי רשמי של הממלכה הבריטית מאז קום המדינה

    ביקור היסטורי בארץ הקודש, הנסיך וויליאם השני למלוכה בכתר הבריטי מגיע לביקור רשמי בארץ לאחר שמאז קום המדינה לא הגיע נציג בית המלוכה לביקור רשמי

    10:06
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סוכות מבטיח: "לא נפר את הברית עם החרדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנסיך ויליאם, דוכס קיימברידג' מבית המלוכה הבריטי נחת בישראל במסגרת ביקורו הרשמי בארץ הקודש. הביקור נחשב לביקור היסטורי ראשון במעלה מכיוון שמעולם לא ביקר בישראל נציג בית המלוכה הבריטי לביקור ממלכתי בישראל.

    שר התיירות יריב לוין קיבל לפני זמן קצר את פניו של הנסיך וויליאם עם נחיתתו בישראל. השר לוין בירך את הנסיך ואמר לו כי הוא הוא הגיע בזמן מצויין לארץ הקודש.

    ראה"מ התייחס גם הוא לביקור ההיסטורי: אנחנו נקבל היום את הדוכס מקיימברידג', הנסיך ויליאם, לביקור היסטורי ראשון בישראל של נציג בית המלוכה הבריטי. אני חייב להגיד שזה לא בדיוק נכון מפני שיש פה נציגה, וזו הסבתא-רבא שלו, הנסיכה אליס, אחת מחסידות אומות העולם שהצילה יהודים ביוון בימי מלחמת העולם השנייה וביקשה להיקבר כאן בירושלים. אנחנו כמובן נקבל את הנסיך בברכה.

    רעייתי ואני היינו מזמינים את כולכם אבל המקום קצת צר במעון רה״מ, אז אנחנו נברך אותו בשמכם ובשם כל אזרחי ישראל – ברוך הבא!״

    הוד מעלתו הנסיך וויליאם דוכס קיימבריג' הוא השני בסדר המלוכה לכתר הבריטי, בנה הבכור של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס, היה טייס בחיל האוויר הברטי ועד לאחרונה היה טייס מסוק לפינוי רפואי בבריטניה.

    PRINCE WILLIAM PRINCE WILLIAM PRINCE WILLIAM



    0 תגובות