יו"ר סיעת יהדות התורה: החוק יעלה בקריאה ראשונה ללא שינוי

    מוטי סבן No Comments on יו"ר סיעת יהדות התורה: החוק יעלה בקריאה ראשונה ללא שינוי

    על רקע משבר "חוק הגיוס" והאיום המרומז ששיגר ראה"מ נתניהו כי אין לו בעייה ללכת לבחירות | מתראיין הערב ח"כ מנחם מוזס ואומר: כי החוק יעלה בקריאה ראשונה ורק אח"כ ישונו בו סעיפים ספציפיים | בהמשך המהדורה נשאלה ח"כ רחל עזריה האם תתיר בירושלים לקיים אירועים נפרדים?

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת, חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס התראיין הערב למהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי" בהגשת דוד חכם. הראיון בשעות הקריטיות על "חוק הגיוס" עסק בנושא הבוער.

    על רקע המתיחות מול הקואליציה האם להעביר את החוק כמות שהוא בקריאה ראשונה ואז לשנות אותו כדרישת ראה"מ נתניהו או להתעקש שלפני העלאת החוק לקריאה ראשונה ישונה החוק, ואם לא יפרשו מהקואליציה.

    ח"כ מנחם מוזס ענה את התשובה שהסירה את הערפל מן העניין: ההוראה של מועצת גדולי התורה לפרוש מהממשלה זה רק במידה ויעבור החוק בקריאה שניה ושלישית אבל לא בקריאה ראשונה.

    לגבי החוק עצמו יש לנציגים החרדים עמדה ברורה מה צריך להעלם מהחוק, כתנאי סף שלהם, ח"כ מנחם מוזס: בוועדה המיוחדת שתקום מחר אנחנו נדרוש להוריד את המכסות וממילא לא יהיו גם סנקציות.

    בהמשך המהדורה התראיינה ח"כ רחל עזריה (כולנו) על האירוע שנערך בהפרדה בתל אביב, והאם היא תקבל אירועים דומים בירושלים: החרדים לא משתתפים בטקס יום השואה בכיכר ספרא, אין סיבה שיאפשרו להם לעשות שם אירועים נפרדים.



    0 תגובות