"פרש קשה מכולם" ברקת: מתחם התחנה ימשיך להפתח בשבת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "פרש קשה מכולם" ברקת: מתחם התחנה ימשיך להפתח בשבת

    ראש עיריית ירושלים היוצא ניר ברקת, תקף היום (ראשון) בסרטון שצולם במתחם התחנה, את הדרישה לסגור את המתחם בשבת. לדבריו: כל פעם לפני בחירות ממניעים פוליטיים מערערים את הסטטוס קוו בעיר

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסאגה על מתחם "התחנה" בירושלים נמשך, הערב צפוויה מועצת העיר לדון על עתיד המתחם, נציגי הציבור החרדי דורשים לבטל את האישור ולהשאיר את מתחם התחנה סגור בשבת. ראש העיר היוצא ניר ברקת הצטלם לסרטון שבו הוא תוקף את הרצון לסגור את התחנה בשבת.

    לדבריו אומר ברקת כי המניעים הם משיקולי בחירות העלולות לערער את הסטטוס קוו בעיר, כאמור הערב מועצת העיר תקבל החלטה בעניין.

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת בסרטון שצילם במתחם התחנה: "לפני 5 שנים כל מה שהיה כאן זה מבנים נטושים וקוצים יבשים. עבדנו קשה כדי להפריח את השממה, ולהקים את מתחם התחנה, שהפך לאחד המקומות התוססים והיפים בעיר. אי אפשר לדמיין היום את ירושלים בלעדיו.

    לצערי, לקראת עונת הבחירות, מנסים גורמים שונים לאיים על הסטטוס קוו, ובכל מיני תרגילים פוליטיים במועצת העיר מאיימים לסגור את מתחם התחנה בגלל שחלקים בו פועלים בשבת. הסטטוס קוו בעיר מכבד את השבת ואומר שיש מסעדות ומקומות בילוי פתוחים בשבת, ואין מסחר בחלק היהודי של העיר.

    זו פשרה חברתית שמאפשרת לנו לחיות יחד. מתחם התחנה מוסיף ערך גדול לירושלים ונותן מענה גם בשבתות לציבורים שונים בעיר – למגזר החילוני, למגזר הלא יהודי ולתיירים רבים. מתחם התחנה יישאר פתוח, בהתאם לחוק ולסטטוס קוו, כי בירושלים יש מקום לכולם וחשוב שכולם ירגישו בה בבית".



    0 תגובות