שישה במספר: עזריה הודיעה על הצטרפות למירוץ על ראשות ירושלים

    איתי גדסי No Comments on שישה במספר: עזריה הודיעה על הצטרפות למירוץ על ראשות ירושלים

    "הרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים הביא אותי להחלטה – לחזור הביתה", באלו המילים הודיעה ח"כ רחל עזריה על ריצה לראשות העיר ירושלים וחזרתה לתחום המוניציפאלי

    עיריית ירושלים | אילוסטרציה צילום: אדיר סולטן, פלאש 90
    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רחל עזריה (כולנו) הכריזה על החלטתה לרוץ לראשות עיריית ירושלים: "נכנסתי לפוליטיקה בשביל ירושלים, כשמצבה של ירושלים היה לא פשוט וההגירה השלילית הייתה בשיאה נקראתי לדגל, ונעניתי" אמרה עזריה.

    לדבריה: "התמודדתי בבחירות וכיהנתי כחברת מועצה וסגנית ראש העיר, כשטובת העיר ותושביה תמיד לנגד עיניי. במשך השנים פעלתי רבות למען משפחות עובדות, תכנון העיר, הקמת בתי ספר וקידום החינוך בירושלים, והמשכתי לפעול לטובת העיר גם מהכנסת".

    עזריה אמרה: "הרצון הציבורי הגובר והכנה לראות יותר נשים מתמודדות ומשתלבות בהנהגה הארצית והמקומית, יחד עם הקריאה והתמיכה של תושבים רבים מכל המגזרים, והרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים, הביאו אותי להחלטה לחזור הביתה, למקום בו הלב שלי נמצא, ולהציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים".

    "כשמשה כחלון, שר האוצר, קרא לי להצטרף למפלגת 'כולנו', שמחתי על הזכות, האמון וההזדמנות לפעול למען תושבי ישראל כחברת כנסת וכיו"ר ועדת הרפורמות, ועל זכות זו אני מודה למשה מכל הלב. כעת עם יותר ניסיון ותפקידים ציבוריים אני חוזרת לפעול למען ירושלים – מתוך ירושלים. אני מתחייבת להמשיך ולפעול באותה נחישות, רגישות ושליחות גם בעתיד".

    בהחלטה על ריצתה לראשות העיר, עולים שתי תהיות. האחת מה חושבת ח"כ רחל עזריה על עתיד מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון, בה היא חברה. התהיה השניה היא האם עזריה יודעת על תמיכה של מועמד לראשות העיר בה. אם התשובה לכך שלילית, נראה כי עזריה דווקא מגבירה את הסיכוי לריצת מועמד חרדי שיטרוף את הקלפים וינצח את מועמדי המגזר הכללי.



    0 תגובות