נתניהו: לא מתכוון לפרט את המהלכים מול חמאס. ליברמן: אתמול חמאס עשה טעות

    מוטי סבן No Comments on נתניהו: לא מתכוון לפרט את המהלכים מול חמאס. ליברמן: אתמול חמאס עשה טעות

    היום שיגרו ראה"מ ושר הביטחון איומים מפורשים ועלומים אל חמאס | ראה"מ בנימין נתניהו: אינני מתכוון לפרט את המהלכים שאנו מתכננים מול עזה. העוצמה תגבר | שר הביטחון אביגדור ליברמן הכניס הגביר את האי וודאות: על מה שהיה אתמול בלילה יש לי שלוש מילים לחמאס -"זו הייתה טעות"

    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלילה (רביעי) החריף חמאס את תגובתו להפצצות חיל האוויר ושיגר כ-45 רקטות ופצצות מרגמה לישובי עוטף עזה והדרום, תגובתו של החמאס היא חסרת תקדים ונראה כי הארגון מעוניין ללכת לעימות עם ישראל. בישראל עולים הטענות על אוזלת ידה של הממשלה בטיפול מאסיבי בחמאס.

    בתחילה אמרו בכירים כי העיניים כרגע לצפון וכי איראן מעוניינת להבעיר את הרצועה שתשומת הלב תתמקד בעזה ולא בסוריה. אך נראה כי אחר הלילה האחרון הדברים הולכים להשתנות.

    בטקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1, נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולראשונה דיבר על רצועת עזה בצורה אגרסיבית תוך שהוא רומז כי התגובות של צה"ל יהיו קשות יותר, אם חמאס לא ייעצור עכשיו:

    "אינני מתכוון לפרט את המהלכים שאנו מתכננים מול עזה. העוצמה תגבר ככל שיידרש. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ומוטב שאויבינו יבינו זאת – ועכשיו.

    לגבי החזית בסוריה, אנחנו פועלים כל הזמן כדי למנוע את ההתבססות הצבאית של כוחות איראן וגרורותיה שם. לא ניתן למי שקורא להשמדתנו להפוך את סוריה לבסיס תקיפה נגד ישראל.

    אגרוף הפלדה של צה"ל הולם ויהלום בעוצמה בכל מי שחותר לפגוע בנו".

    שר הביטחון אביגדור ליברמן דיבר אחרי ראש הממשלה בטקס ואמר:

    "האחריות המוטלת על כתפיכם נותרה דומה לזו שהוטלה על הקצינים, שצעדו על המגרש הזה לפני חמישים שנה. אנחנו עדיין מוקפים בשנאה ובאויבים אכזריים. ברצועת עזה אנו עומדים מול חמאס וג'יהאד איסלאמי. בסיני דאעש. חיזבאללה בגבול לבנון ואלקאידה בגבול הסורי. ומאחורי כולם איראן.

    אנו מתמודדים בו זמנית עם עפיפונים, מערכות הגנ"א וטילים ארוכי טווח של האוייב, המכוונים אל מרכזי האוכלוסייה בישראל. לכן, האתגרים העומדים בפניכם מורכבים ביותר ואתם, כדור המפקדים לעתיד, תצטרכו להתמודד איתם במקביל במקצועיות ובנחישות.

    אין לי ספק מה תהיה התוצאה הסופית. ועל מה שהיה אתמול יש לי רק שלוש מילים לומר לחמאס – זו היתה טעות".



    0 תגובות