קסם של לידה – תינוקת נולדה במרכז בריאות האשה 'קסם'

    עפר גדנקן No Comments on קסם של לידה – תינוקת נולדה במרכז בריאות האשה 'קסם'
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תינוקת נולדה במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת במרכז לרפואת נשים של "כללית" במרכז הרפואי קסם. מיד עם הגעת היולדת היא זכתה לטיפול מקצועי על-ידי הצוות של המרכז הרפואי וכעבור זמן קצר התבשר האב על הולדת בתו התינוקת במזל טוב, וזאת תוך חיוך ורוגע של היולדת והצוות.

    סגל הרופאים המסור בירך בהתרגשות את משפחת היולדת, וציין בסיפוק רב את העבודה המשותפת של אנשי הצוות המיומנים, שהסתייעו בציוד חדשני במיטב הטכנולוגיה הקיים במרכז.

    משפחת היולדת הודתה בחום רב לכל הצוות שטיפל במסירות ביולדת ובתינוק: מנהל מרכז לבריאות האשה וראש תחום רפואת הנשים ד"ר ישראל יולס, ולאחיות גב' מרדכי וגב' רביבו, וכן למנהלת האדמניסטרטיבית גב' קיבלביץ.

    המרכז לרפואת נשים של 'כללית' במרכז הרפואי קסם עומד לרשות הלקוחות בשעות פעילות נרחבות ועם צוות רופאים רב תחומי מקצועי ומסור. רמת הפיתוח והשדרוג הגבוהה שמובילה "כללית" במודיעין עילית, נובעת ממדיניות חד-משמעית ובלתי מתפשרת בהצבת סטנדרטים גבוהים וחדשניים בתחום הבריאות, דבר המורגש היטב בעיר בשנים האחרונות, בין היתר בפריסת המרפאות ובהנגשתן לציבור הלקוחות.

    ד"ר יולס ציין בסיפוק: " אני חווה את ההתקדמות שחלה עם השנים ברמת והיקף השירות של ה'כללית' בכלל ובתחום רפואת הנשים בכלל, כגון פרופסורית מנהלת יחידה לסיכון גבוה שהצטרפה לסגל הרפואי, וכירורגית שהצטרפה לבדיקות סקר הנערכות במרפאה, שדרוג מכשירי בדיקה עימם עובד פרופסור מומחה לצוואר הרחם ועוד. האיכות הרפואית ואיכות השירות בסייעתא דשמיא ניכרים היטב בשטח. אנו מאחלים ברכות מקרב לב למשפחת היולדת, ושיזכו לגדלו בנחת".

    יצוין, כי בהנהלת המחוז עמלים ונערכים בימים אלו לקראת שדרוג מערך רפואת הנשים במודיעין עילית כבר בקרוב. מדובר על הרחבה משמעותית  נוספת של מערך רפואת הנשים של 'כללית' בעיר. ד"ר יולס הוסיף: להוביל זה מחייב. לכן ב'כללית' לא מתפשרים על האיכות הרפואית ואיכות השירות, זהו צעד נוסף בשדרוג רפואת הנשים בעיר וכל העת נבחנות הדרכים להוסיף, לשפר, לייעל ולשדרג את שירותי הבריאות והרפואה".



    0 תגובות