מרן הראשל"צ הגר"י יוסף לאריאל וסמוטריץ': "חזקו את הרבנות" • צפו

    עמית דניאל No Comments on מרן הראשל"צ הגר"י יוסף לאריאל וסמוטריץ': "חזקו את הרבנות" • צפו

    מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף לחברי הכנסת של האיחוד הלאומי: "תשמרו על הדת כאן במדינה, אתם שליחים של עם ישראל, תחזקו את הרבנות"

    צילום: האיחוד הלאומי
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות סערת הגיור שלא יורדת מסדר היום נפגשו יו"ר האיחוד הלאומי שר החקלאות אורי אריאל וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' עם מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף בנושא, בלשכתו בבניין הרבנות הראשית בירושלים. מרן הגר"י יוסף הציג בפני השניים את הבעיות החמורות במתווה הגיור שהגיש משה ניסים, מי שעמד בראש ועדת ההמלצות בסוגיית הגיור ועמד על הצורך לבטלו לחלוטין.

    הגר"י יוסף הבהיר את החשיבות של שמירת מערך הגיור תחת הרבנות הראשית לטובת הגיור ולטובת אחדותו של עם ישראל והדגיש את החשיבות להתנגד בכל תוקף למתווה הגיור של ניסים ולכן הוסכם בפגישה לקדם חוק גיור ממלכתי שיסדיר את המערך תחת הרבנות הראשית בלבד.

    בנוסף, נדונו בפגישה עניין הכשרות הממלכתית וסוגיות נוספות על הפרק.

    מרן הגר"י יוסף חיזק את ידי השר אריאל וחבר הכנסת סמוטריץ בעמידתם האיתנה למען חיזוקה של הרבנות הראשית ואמר: "אני מאחל לכם שיהיה לך סיעתא דשמיא. שהקב"ה יברך אתכם בעצה טובה. שתעשו למען עם ישראל. תשמרו על הדת כאן במדינה, אתם שליחים של עם ישראל, תחזקו את הרבנות בכל התחומים: בגיור, בכשרות ובכל תחומים. בזכות זה תהיה לכם ברכה והצלחה בכל מעשי ידכם. הקב"ה ימלא משאלות לבכם לטובה ולברכה, בריאות איתנה, אריכות ימים ושנים. שיהיה לכם ברכה והצלחה".

    במפלגת האיחוד הלאומי אמרו: "עם כל ניסיונות הכרסום של ארגוני הקרן החדשה, הרפורמים והשמאל הקיצוני חשוב להדגיש – הרבנות הראשית היא זו שתשמור על ישראל יהודית. כך בגיור, בכשרות, בנישואין, בגיטין ועוד. אנו מחזקים את ידי הרבנים הראשיים בעמידתם האיתנה באתגרים השונים. נמשיך לפעול יחד לחיזוק זהותה היהודית של המדינה".



    0 תגובות