בישראל מברכים על פרישת ארה"ב מהמועצה באו"ם

    שלמה ריזל ואיתי גדסי No Comments on בישראל מברכים על פרישת ארה"ב מהמועצה באו"ם

    לאחר הודעתה הדרמטית של ארצות הברית על פרישה ממועצת זכויות האדם של האו"ם, בישראל מברכים על כך: "במשך שנים, המועצה הוכיחה שהיא גוף מוטה, עוין ואנטי-ישראלי שבוגד במשימתו להגן על זכויות אדם"

    נתניהו וטראמפ צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעתה של שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, אתמול (שלישי) כי ארה"ב פורשת ממועצת זכויות האדם של האו"ם בשל עוינותה כלפי ישראל, בישראל מברכים על ההחלטה.

    מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ישראל מודה לנשיא טראמפ, למזכיר המדינה פומפאו ולשגרירה היילי על החלטתם נגד הצביעות והשקרים של מועצת "זכויות האדם" של האו"ם. במשך שנים, המועצה הוכיחה שהיא גוף מוטה, עוין ואנטי-ישראלי שבוגד במשימתו להגן על זכויות אדם".

    "במקום לעסוק במשטרים המפרים באופן סדרתי זכויות אדם, המועצה מתמקדת באובססיביות בישראל, הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון. החלטת ארה"ב לפרוש מהגוף המוטה הזה מהווה אמירה חד-משמעית – עד כאן. ישראל מברכת על ההודעה האמריקנית" נאמר בהודעה.

    במסיבת עיתונאים אשר התקיימה בוושינגטון אמרה ניקי היילי: "במשך זמן רב מועצת זכויות האדם הגנה על מדינות שמפירות זכויות אדם באופן שיטתי". היילי תקפה בחריפות את הארגון "צבוע ושם את נושא זכויות האדם ללעג" בהמשך דבריה היילי העלתה נתון כי הגינויים שישראל קיבלה הם יותר מאיראן סוריה וצפון קוריאה יחד, "ישנה כאן מחלה כרונית אנטי ישראלית ללא היגיון", הוסיפה.

    שגריר ישראל באו"ם דני דנון, בירך על כך ואמר: "המועצה לזכויות האדם הפכה כבר מזמן לאויבת זכויות האדם. ארה"ב הוכיחה שוב את המחויבות שלה לאמת ולצדק והבהירה שלא תאפשר לשנאה העיוורת נגד ישראל במוסדות בינלאומיים להיוותר ללא מענה".



    0 תגובות