מועצת שנאת ישראל: ארה"ב פורשת ממועצת זכויות האדם של האו"ם

    מוטי סבן No Comments on מועצת שנאת ישראל: ארה"ב פורשת ממועצת זכויות האדם של האו"ם

    טראמפ מראה שוב לעולם שהוא מבטיח הוא רציני, לאחר שארה"ב איימה כי תפרוש ממועצת זכויות האדם של האו"ם, בגלל שנאה מטורפת לישראל וגינויים חסרי פורפורציות | הלילה ארה"ב מודיעה על פרישה היסטורית מהמועצה הכי אנטישמית בגלובוס

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת זכויות האדם של האו"ם הופכת ללא רלוונטית ומאבדת את רוב כוחה, הלילה (רביעי) התממש האיום של נשיא ארה"ב על עזיבת ארה"ב את מועצת זכויות האדם, את ההודעה מסרו מזכיר המדינה מייק פומפאו ושגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי.

    במסיבת עיתונאים אשר התקיימה בוושינגטון אמרה ניקי היילי: "במשך זמן רב מועצת זכויות האדם הגנה על מדינות שמפירות זכויות אדם באופן שיטתי". היילי תוקפת בחריפות את הארגון "צבוע ושם את נושא זכויות האדם ללעג" בהמשך דבריה היילי העלתה נתון כי הגינויים שישראל קיבלה הם יותר מאיראן סוריה וצפון קוריאה יחד, ישנה כאן מחלה כרונית אנטי ישראלית ללא היגיון.

    שגרירנו באו"ם דני דנון בירך את ההחלטה ההיסטורית: "המועצה לזכויות האדם הפכה כבר מזמן לאויבת זכויות האדם. ארה"ב הוכיחה שוב את המחויבות שלה לאמת ולצדק והבהירה שלא תאפשר לשנאה העיוורת נגד ישראל במוסדות בינלאומיים להיוותר ללא מענה".

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ושגרירתו ניקי היילי, הודיעו בעבר כי אם השנאה העיוורת לישראל תמשך ומסכת הצביעות תחגוג, הרי שהמועצה לא ממלא את תפקידה וחוטאת לו, בעקבות כל הסיוע לאו"ם קוצץ ומאז איימה ארה"ב כי תפרוש מהועצה, הלילה טראמפ הראה שוב לעולם שהוא רציני מאוד בכל מה שהוא מבטיח.

     



    0 תגובות