סוריה: איראן וחיזבאללה מעמיקות אחיזתן בסוריה, ישראל קיבלה אור ירוק לתקוף

    מוטי סבן No Comments on סוריה: איראן וחיזבאללה מעמיקות אחיזתן בסוריה, ישראל קיבלה אור ירוק לתקוף

    איראן וסוריה לא הולכות לסגת סנטימטר מסוריה. רוסיה נתנה לישראל אור ירוק להפציץ. חיזבאללה השולט בסויההוציא להורג 23 חיילי אסאד לאחר שלא צייתו לו

    צילום: BBC
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המצב בסוריה הולך ומסתבך, איראן לא מעוניינת לסגת ואף מגדילה את אחיזתה בסוריה, חיזבאללה ואירן הם בעלי הבית ולא אסד, רוסיה ניתקה מגע עם האיראנים ולא מגנה עליהם אך עדיין יש לה אענטרסים משותפים עם האיראנים.

    תקיפה משמעותית הייתה אמש כנגד מילציות עיראקיות המזוהות עם איראן וגבתה עשאות הרוגים, עד היום לא ידעו מי תקף, ארה"ב או ישראל? ארה"ב הודיעה שהיא לא תקפה. עכשיו מתפרסם כי ישראל קיבלה אור ירוק מרוסיה לתקיפה נגד המיליציות העיראקיות המזוהות עם איראן בדיר א-זור שבמזרח סוריה, כך דווח היום באל-ג׳רידה הכווייתי, שציטט מקורות ישראלים.

    אלוף פיקוד הצפון אמר היום (שלישי) האלוף יואל סטריק בעצרת הוקרה ללוחמי חטיבות תש״ח: ״אנו נמצאים בתקופה מורכבת ביטחונית. איראן מנסה להפוך את סוריה למרחב בשליטתה המוחלטת ומשתמשת בהתבססותה על אדמת סוריה לתקיפת ישראל ולערעור היציבות הביטחונית באיזור כולו -לא ניתן לזה לקרות".

    בינתיים הדיווחים המגיעים מסוריה מראים, כי אחראן מנסה לבנות כח טילים בעלי טווח של 400 קמ' שבאמצעותם תיצור מאזן אימה מול ישראל, לתקיפה ביום פקודה,דבר שצריך להדאיג את ישראל.

    בתוך כך דווח היום בסוריה, כי חיזבאללה הוציא להורג 23 חיילי אסאד לאחר שאלה סירבו להצטרף לחיזבאללה להלחם איתם במערכה הקרובה על דרעא. הסיפור ממחיש יותר מכל מי הן בעלי הבית האמיתיים בסוריה.

     

     

     



    0 תגובות