אמסלם ל'קול חי": "דיל המואזין" לא יפגע בחוק הגיוס

    מוטי סבן No Comments on אמסלם ל'קול חי": "דיל המואזין" לא יפגע בחוק הגיוס

    המהדורה המרכזית בהגשת דוד חכם הייתה סוערת כמו תמיד, יו"ר הקואליצה התראיין על חוק הגיוס והוא מעוניין להעביר אותו כמה שיותר מהר | ח"כ מוטי יוגב לא מתנצל על האמירות כלפי הציבור החרדי | אחמד טיבי שולל את קיומו של "דיל המואזין" ומפרגן למשה גפני

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ויו"ר הקואליציה דוד אמסלם (הליכוד) התראיין הערב למהדורה המרכזית ברדיו "קול חי" בהגשץ השדרן דוד חכם, לראיון מעניין וישיר על הסוגיות שעל סדר היום.

    הראיון נפתח בחוק הנפיץ שעולה למליאה "חוק המואזין" שם מנסים להדביק דיל בין הערבים לחרדים, בו חברי הכנסת החרדים יעדרו מהמליאה ובתמורה בחוק הגיוס יעדרו הערבים מן המליאה. אם בכלל יש כזה דיל האם הוא יפגע בהעברת חוק הגיוס? נשאל יו"ר הקואליציה: לא חושב שהתנגדות החרדים לחוק המואזין תקשה על העברת חוק הגיוס והתיקונים הנדרשים.

    במהלך הראיון נשאל אמסלם על העברת "חוק הגיוס" מתי החוק יעבור: יש מפלגת יש עתיד שמתפרנסת מגיוס ושבת ולכן אני אומר לסגור את הסיפור ולהוריד את שנאת עם ישראל. וזה הזדמנות חסרת תקדים אין עוד ממשלה שיכולה להביא כזה חוק

    בהמשך המהדורה התראיין ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) יוגב נשאל על הביטויים הקשים אותם השמיעה על הציבור החרדי בעקבות "דיל המואזין -גיוס" שלא הוכח שקיים. מוטי יוגב מתבצר בעמדתו ולא חוזר בו: הציוץ שלי עם הביטוים הפחות יפים לא ימחקו, שמעתי את אותם ביטויים עלי מחכי"ם החרדים. אני מכבד את העולם החרדי אבל צריך להוכיח אותם.

    איש מפתח שקשור לפרשת "דיל מואזין-גיוס" לכאורה, הוא ח" כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) שנשאל לגביי קיומו של "הדיל" שמעקשים לומר שהוא קיים, טיבי עונה חד משמעית: אין שום דיל לא בקשו מאיתנו . בנושאים אחרים שבת וצבא אנחנו לא מתערבים. אנחנו נצא מהמליאה שהחוקים יעלו בכנסת.

    במהלך השיחה פרגן טיבי למשה גפני: ח " כ גפני לא נתפס אף פעם בדיבור גזעני הוא נאבק למען הציבור שלו ולכן אני מעריך אותו. מילה שלו זה מילה וזה לא תמיד מקובל בכנסת.הוא מגלה תמיד הבנה למגזר הערבי.



    0 תגובות