אין גבול: קיבל שלילה ל-15 שנה בגין הריגה וחזר לנסוע עם פליקרים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אין גבול: קיבל שלילה ל-15 שנה בגין הריגה וחזר לנסוע עם פליקרים

    לא תאמינו: נהג שרישיונו נפסל ל-15 שנה בגין גרימת מוות לאדם במעבר חצייה, המשיך לנסוע על הכביש בתוספת אורות מהבהבים לכל עבר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היספור הבא, הוא סיפור על עזות מצח המעורבת עם טיפשות מוחלטת. נהג מאזור הדרום שקיבל פסול נהיגה ל-15 שנים, אבל המשיך לנהוג עם רכבו ללא שום הגבלה, אלה שלא רק שהוא נבע על הכביש הוא דאג שכולם יידעו שהוא על הכביש, הנהג הצטייד במכשיר כריזה ופליקרים מהבהבים ברכבו.

    מהמשטרה נמסר: במהלך התקופה האחרונה הצטברו חומרי חקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל, נגד נהג תושב אזור הדרום הממשיך לנהוג למרות שנפסל לנהיגה ע"י בימ"ש לתקופה של 15 שנים בגין תאונת דרכים קטלנית בה גרם למותו של אדם על מעבר חצייה.

    לאור כל העדויות החמורות, החלה המשטרה בפעילות סמויה שביצעו הבלשים,, במהלכה זוהה הנהג כשהוא נוהג ברכב שבבעלותו, הנהג מיד נעצר והועבר לחקירה כשרכבו הושבת במקום למשך 30 ימים.

    בנוסף נמצא כי הרכב מצויד במערכת כריזה ופליקרים ללא אישורים מתאימים. בבדיקה הוברר כי הנהג אמור היה להתחיל במאי 2018 לרצות עונש מאסר של 9 חודשים בגין התאונה בה היה מעורב, בשל ערעור שהגיש לבימ"ש נדחה מועד ריצוי העונש לחודש יולי.

    בתום החקירה הוגשה הצהרת תובע ע"י תביעות תעבורה של משטרת ישראל נגד החשוד ובקשה להארכת מעצרו בבימ"ש השלום באשקלון, לאחר שהוחלט על שחרורו למעצר בית התביעה של משטרת ישראל ערערה על ההחלטה, וביום ראשון בתאריך 10.6.18 הוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים לבימ"ש תעבורה בלכיש שנעתר לבקשה ושלח את החשוד למעצר עד תום ההליכים.



    0 תגובות