שיוויון נוסח ראש העיר: אכילת כלב כן אירוע דתי בהפרדה לא

    מוטי סבן No Comments on שיוויון נוסח ראש העיר: אכילת כלב כן אירוע דתי בהפרדה לא

    האערוע של "משיח בכיכר" המאורגן על ידי חסידי חב"ד, העלה את חמתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, שהודיעה כי האירוע לא יתקיים מכיוון שהמופע לא נפרד | ממטה ההכנה נמסר: האירוע יתקיים כמתוכנן

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיוויון נוסח תל אביב, תועבה כן אירוע דתי לא. בעקבות שאילתא שהגישה חברת מועצת העיר תל- אביב יפו ציפי ברנד ומתמודדת לראשות העיר, לרון חולדאי ב- 4.6 על האירוע של חסידות חב"ד המתוכנן להערך בכיכר רבין.

    בעקבות השאילתא, החליט ראש העיר לבטל את האירוע של חב״ד בכיכר רבין. האירוע ,״משיח בכיכר", שהיה אמור להתקיים בסוף יוני במעמד רבנים, אישי ציבור ואמנים. “אני בעד קיום אירועים מכל סוג ולכל מגזר, אירועים המייצגים את הפלורליזם המופלא של העיר, אבל אסור לנו לשתוק אל מול אירוע המדיר במרחב הציבורי כ-50% מתושבי אזרחיות ת"א – יפו.

    ראש העיר רון חולדאי מסרב לתת לאירוע דתי להתקיים "רק בגלל שהוא אירוע דתי הדורש הפרדה" דבר שמקובל וחשוב לאנשים המגיעים לאירוע המדובר. אין כאן שום היגיון לבטל אירוע כזה, שפוקדי האירוע הם מאמינים המעוניינים בהפרדה.

    מעניין מאוד סדר העדיפות של ראש העיר בכיבוד אורחות האחר, ראש העיר רון חולדאי, סיפר בראיון לתקשורת, כי ששהה בחוץ לארץ והתארח אצל משפחה של גויים, הוא יישב לאכול איתם כלב לארוחה והיה טעים מאוד התגאה, כששאלו אותו המראיינים התמיהה איך אתה יכול לתת יד להרג אכזרי של כלבים, ענה: לא רציתי לפגוע לכן אכלתי מתוך נימוס.

    מסתבר שבשביל לא לפגוע ברגשות האחר ראש העיר מוכן בעצמו לפגוע בחיית מחמד ולאכול דבר שנוגד את ערכיו, אבל לקיים אירוע דתי תרבותי שבו הקהל הדתי דורש את ההפרדה זה אסור. שיוויון זכויות נוסח תל אביב.

    ממטה הכנת האירוע נמסרה הבהרה: בקשר לפירסומים בתקשורת בנוגע לכינוס 'משיח בכיכר', נמסר מהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה שהענין בטיפול מול הגורמים המתאימים, "'ויד החסידים תהיה על העליונה".

    כל ההכנות נמשכות כסדרן, והארוע יתקיים במועדו.

     

    צפו בהודעה של רון חולדאי:



    0 תגובות