יפן: ארה"ב העבירה מסמך מפורט לצפו"ק להשמדת הנשק הגרעיני

    מוטי סבן No Comments on יפן: ארה"ב העבירה מסמך מפורט לצפו"ק להשמדת הנשק הגרעיני

    שר החוץ היפני התראיין על ההסכם מול צפו"ק: ארה"ב העבירה מסמך עם 47 נקודות לפירוק מוחלט של הנשק הגרעיני. השר אופטימי "אם צפו"ק פרסמה את התחייבויותיה בתקשורת הפנימית זה מחייב"

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     לאחר הפסגה הדרמטית בסינגפור בין נשיא ארה"ב לשליט צפון קוריאה, עלתה השאלה הגדולה, מה קורה ביום שאחרי, איך יתבצע הפירוק מנשק גרעיני והאם בכלל צפון קוריאה תעמוד בהתחיבויותיה או שהיא צערים על האמריקנים כמו בסיבוב הקודם.

    היום מגלה שר החוץ היפני בראיון לתקשורת, כי ארה"ב העבירה לצפון קוריאה רשימה ובתוכה – 47 סעיפים שעליה להוציא אל הפועל, ורק כך היא תתפטר באופן מוחלט ממאגר הנשק הגרעיני שלה, כמו כן הנשקים והפצצות כבר שצפון קוריאה בנתה והתשתיות שנבנו לשם כך גם יפורקו באופן מוחלט.

    שר החוץ הוסיף: מבחינת יפן היא הכניסה את עניין איום הטילים עליה, הטילים הללו גם יפורקו ויושמדו, אם צפון קוריאה לא תעשה כך, הסנקציות לא יוסרו צעליה עד להסרת האיום.

    וכמו האופטימיות של נשיא ארה"ב גם שר החוץ היה אופטימי לגבי מילוי הסכם הגרעין, פיוניאנג עתידה למלא אחר התחייבויות אלה שנתנה בשיחות איתה שכן להבטחות של המנהיג העליון בצפון קוריאה יש משמעות מיוחדת, במיוחד אם ניתנו במסמך כתוב וגם לעובדה שההצהרה על פירוק גרעיני מלא צוטטה בכלי התקשורת המקומיים יש חשיבות.



    0 תגובות