"חוק הגיוס": ליברמן ונתניהו נפגשו אמש. על הפרק: עתיד הקואליציה

    מוטי סבן No Comments on "חוק הגיוס": ליברמן ונתניהו נפגשו אמש. על הפרק: עתיד הקואליציה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, נפגשו אמש לשיחה פרטית במסעדה בתל אביב, על פי הדיווח המתפרסם בחדשות עשר, תוכן הפגישה היה כנראה על המשבר הקוליציוני המתקרב על העברת "חוק הגיוס" בו החליטה מועצת גדולי התורה בשבוע שעבר, כי אם החוק יעבור יש לפרוש מהממשלה.

    כזכור לפני פסח האחרון רגע לפני העברת תקציב המדינה, איים סגן השר יעקב ליצמן לפרוש מהממשלה אם לא יהיה חוק גיוס מוכן על שולחן הממשלה, סגן השר התטר וחזר בו מהתפטרותו. במהלך קרב חחוק הגיוס איים כחלון כי אם לא יצביעו בעד תקציב המדינה אזי יתפטר מידית מתפקידו.

    במהלך הדרמה הזאת ראה"מ בנימין נתניהו שראה סקרים שלו נוסק לכיוון הארבעים מנדטים החל לפזול לכיוון של בחירות. ברגע האחרון התעשתו כולם והחליטו לא לבחירות נתניהו שהפסיד רגע יקר ללכת לבחירות ביקש יציבות עד סוף הקדנציה ובלי להעביר חוקים דתיים שיאיימו על שלמות הקואליציה.

    כנראה שכרגע ביבי מבין שליברמן לא יכול לחיות עם "חוק גיוס" שיהיה לטובת הציבור החרדי, ללא שירשום שום הישג לצד שלו הרי שאיום פירוק הקואליציה קרוב מתמיד, לא בטוח שגם נתניהו מעוניין בהעברת חוק שנוגד להמלצות וועדת צה"ל, לכן ייתכן כי השניים שרצו ברשימה משותפת בעבר מתכננים את הבחירות של היום.



    0 תגובות