מכורים לקפה, תהנו. קליפורניה מודיעה: קפה אינו מסרטן

    מוטי סבן No Comments on מכורים לקפה, תהנו. קליפורניה מודיעה: קפה אינו מסרטן

    מקליפורניה יוצאת השבוע ההודעה הכי חשובה בעולם לצרכני הקפה: קפה אינו מסרטן. הרשויות הרשמיות בקליפורניה הכפופות למשרד הבריאות של המדינה, פרסמו את ההודעה הדרמטית לאחר כ-1000 מחקרים שנעשו בנושא, במשקה הפופלארי דבק הסטיגמה כי הוא רעיל או מסרטן היום אפשר להיות רגועים. במהלך השנה הנוכחית קבע בית המשפט בקליפורניה, כי יש לפרסם על הקפה ומוצריו …

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקליפורניה יוצאת השבוע ההודעה הכי חשובה בעולם לצרכני הקפה: קפה אינו מסרטן. הרשויות הרשמיות בקליפורניה הכפופות למשרד הבריאות של המדינה, פרסמו את ההודעה הדרמטית לאחר כ-1000 מחקרים שנעשו בנושא, במשקה הפופלארי דבק הסטיגמה כי הוא רעיל או מסרטן היום אפשר להיות רגועים.

    במהלך השנה הנוכחית קבע בית המשפט בקליפורניה, כי יש לפרסם על הקפה ומוצריו אזהרה בריאותית. מכיוון שקפה תעשייתי מכיל אקרילאמיד, תרכובת כחימית הנוצרת בהכנה, החומר נחשד כמסרטן. המחקרים לאורך השנים הראו שאין יותר חולי סרטן השותים קפה באורח קבוע דבר ששלל את ההקשר.

    בפסיקה בבית המשפט בקליפורניה, קבע השופט אליהו ברל, כי חברות הקפה "סטארבאקס" וחברות לקליית ומכירת קפה לא הצליחו להוכיח שהתועלת משתיית קפה גוברת על הסיכון ללקות בסרטן. עכשיו, דחתה מדינת קליפורניה את הפסיקה הזו.

    "על פי תקנת בית המשפט, שתיית הקפה אינה מהווה סיכון ללקות בסרטן, למרות נוכחותם של כימיקלים הנוצרים בתהליך הקלייה והחליטה של הקפה, חומרים שמצויים ברשימת החומרים המסרטנים", נכתב בהודעה, "התקנה המוצעת מבוססת על ראיות מדעיות מקיפות ולפיהן לא הוכח ששתיית קפה מגבירה את הסיכון ללקות בסרטן, והיא עשויה אף להפחית את הסיכון ללקות בסוגי סרטן אחרים".



    0 תגובות