שבת קשה בדרום: כ-20 מוקדי שריפות במזג האוויר הקשה

    מוטי סבן No Comments on שבת קשה בדרום: כ-20 מוקדי שריפות במזג האוויר הקשה

    גל החום הכבד שפקד בשבת את אזור עוטף עזה, הגביר את התפשטות השריפות בצורה קשה וחסרת תקדים | צה"ל תקף כשלושה פעמים בסמוך לחוליות המשגרים | צה"ל הגיב בעוצמה בינונית בניסיון להכיל את הארועים ולא לדרדר את השטח.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבת קשה במיוחד עברה על תושבי עוטף עזה היום, לאחר שמרצועת עזה איימו להפריח 5.000 בלוני תבערה ועפיפונים. מזג האוויר הקשה שהיה ברצועת עזה והחום הרב ששרר באזור הביא לגל הצתות ענק במהלך השבת שם נספרו לפחות כ-20 מוקדי שריפות גדולות.

    בלוני התבערה כילו עשרות דונמים של שדות חיטה וחורש טבעי, כוורות נשרפו ושטחים חקלאיים. שריפה פרצה גם בסמוך לעיר שדרות, לוחמי האש עבדו באינטנסיבויות רבה לאורך כל השבת להשתלט על השריפות בגל החום הכבד. חלק מתושבי העוטף קיבלו עם עפיפוני התבערה כרוזים של חמאס בהם הוא מאיים על התושבים בהמשך השריפות.

    אתמול בערב צה"ל תקף עמדה של חמאס שבסמוך לה הפריחו בלוני תבערה, צה"ל, כשלוש פעמים צה"ל תקף את אזור משגרי העפיפונים והבלונים. בכך מסמן לחמאס כי גם הפרחות הבלונים לא יעברו בשקט ולא יכילו את האירועים עוד, בינתיים צה"ל לא פועל באגרסיביות מול ארגוני הטרור אך ייתכן ואם השיגורים ימשיכו צה"ל יגיב בעוצמה.



    0 תגובות