חיבוק דוב: פוטין הזמין את שליט צפון קוריאה לביקור במוסקבה

    מוטי סבן No Comments on חיבוק דוב: פוטין הזמין את שליט צפון קוריאה לביקור במוסקבה

    הנשיא פוטין מנסה לפלס את דרכו שוב לקדמת הבמה העולמית בעידן טראמפ, אך נראה שמקומו הולך ונחלש. היום הוא הזמין את קים בפעם השנייה לביקור ברוסיה, קים עדיין לא התייחס להזמנה.

    פוטין, נשיא רוסיה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא רוסיה ולדמיר פוטין מנסה לייצור לעצמו תדמית של מנהיג עולמי דומיננטי הנמצא בסוד העניינים החשובים של העולם, בזמן שהנשיא האמריקני מסובב את העולם בפסגת שלום, סנקציות וחינוך לסחר הוגן למרבית העולם. היום (חמישי) הזמין פוטין את שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און לביקור גומלין ברוסיה בספטמבר השנה.

    פוטין מנסה בפעם השנייה להזמין את שליט צפון קוריאה אליו לביקור ברוסיה, אך לאא ענה מצד פיונגיאנג לחיוב, היום שוב הוא מזמין וגם משגר ברכה לנשיא ארה"ב וקים על פסגת השלום,דבר שלדבריו מביא לרגיעה במתיחות הצבאית.

    המצב שבו פוטין משפיל את עצמו ומזמין את קים בפעם השנייה לרוסייה, הוא דבר תמוהה לתדמיתו המוחצנת של פוטין, כנראה שבעולם שבו נשיא ארה"ב תופס בחוזקה את הזירה הבנילאומית, במיגוד לקודמו שהיה חלש בזירה ונתן לפוטין את הבמה.

    פוטין מנסה לחזור לאור הזרקורים במיוחד שמצבו בסוריה לא מביא לו את הכח העולמי בו הוא חפץ, והאינטרסים מול רוסיה הולכים ומתרחקים, רוסיה נחלשת בתקופת טראמפ. קים כנראה מבין ולא מעוניין לשחק לידיו של פוטין.



    0 תגובות