ראש אמ"ן: איראן מנסה כל העת להקים כוח לשיגור רקטות לישראל

    מוטי סבן No Comments on ראש אמ"ן: איראן מנסה כל העת להקים כוח לשיגור רקטות לישראל

    בכנס לשרי ביטחון פנים מהעולם, חשף ראש אמ"ן תמיר היימן: כוונותיה של איראן לבנות כוח איכותי לשיגור רקטות בסוריה לכיוום ישראל נמשך.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איראן לא מפסיקה מכוונותיה לשפר את יכולת שיגור הרקטות מסוריה לאחר ההפצצות האינטנסיביות של חיל האוויר על אתרים איראנים. ראש אגף המודיעין בצה"ל האלוף תמיר היימן, אמר היום: יראן מנסה לשפר את יכולותיה לשגר רקטות מסוריה, למרות הכישלון במטח הטילים בחודש שעבר, ופועלת להקים כוח שישגר רקטות לעבר ישראל ויאיים עליה מהגולן.

    האלוף הודה בדבריו כי "אף אחד לא שם לב להתרחבות האזורית שאיראן עשתה" במזרח התיכון, כולם בכלל הסבו את מוקד עניינם בדעאש ובחתימת הסכן הגרעין ולא שמו לב כי איראן משתלטת על המזרח התיכון, גם הסכם הגרעין "שהתמקד באספקטים הגרעיניים של איראן – ולא באספקטים אחרים", כמו תכנית הטילים של משמרות המהפכה.

    בכנס שרי הביטחון שנערך בירושלים, אומר ראש אמ"ן לשרי הביטחון פנים כי אם חשבתם שאיראן באה לעזור לחסל את דעאש בסוריה, זה שקר "אתם יכולים לחשוב שזה בגלל שהם רוצים לעזור למשטר אסד להילחם בטרור. טוב, תתכוננו להיות מופתעים: בכל המקומות במפה – אין לחימה כבר שבועיים".

    לכן אומר ראש אמ"ן לאיראנים: "אין איום ממשי על הנשיא אסד, שילכו הביתה. רוב הטרוריסטים כבר נמוגו, אז למה הם נשארים שם? אם הם באו רק לעזור למשטר – אז תודה, ושלום".



    0 תגובות