נתניהו לפרלמנטרים הלטיניים: העבירו את שגרירויותכם לירושלים

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לפרלמנטרים הלטיניים: העבירו את שגרירויותכם לירושלים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר למשלחת נשיאי ועדות החוץ של פרלמנטים במדינות אמריקה הלטינית: "ירושלים היא בירת ישראל. היא תמיד תהיה בירת ישראל והיא בירת ישראל מזה 3,000 שנה"

    נתניהו במפגש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת נשיאי ועדות החוץ של פרלמנטים באמריקה הלטינית. רה"מ ציין כי בחודש נובמבר הקרוב הוא צפוי להמריא לפגישה אזורית בגואטמלה. רה"מ נתניהו לנשיאי הוועדות: "בקשו מממשלותיכם להעביר את שגרירויותיהן לירושלים".

    נתניהו אמר: "אני מברך אתכם בביקורכם כאן. יחסינו עם מדינות אמריקה הלטינית משתנים במהירות ולטובה. אני גאה מאוד בעובדה שאני ראש הממשלה הראשון שביקר במדינות שמדרום לטקסס. הייתה לי הזדמנות לבקר בארגנטינה, בקולומביה ובמקסיקו, ובכוונתי לקיים מפגש נוסף בנובמבר. אנחנו טסים לגואטמלה לפגישה אזורית, כך שתהיה לי ההזדמנות לפגוש את המנהיגים של כל מדינותיכם".

    "אתם כולכם חברי פרלמנט, אבל מבחינתי כולכם שגרירים. כעת אתם שגרירים של ישראל ושל האמת. אנא ספרו לאזרחי מדינותיכם. מאוד חשוב לנו שאנשים יכירו את ישראל כפי שהיא. הנה משהו על ישראל – אתם נמצאים כעת במקום מושבה של ממשלת ישראל. הוא נמצא כאן בירושלים. סמוך לנו נמצאת הכנסת, הפרלמנט שלנו. גם היא בירושלים. סמוך אליה, בית המשפט העליון. גם הוא בירושלים. משכן הנשיא, גם הוא בירושלים".

    "ירושלים היא בירת ישראל. היא תמיד תהיה בירת ישראל והיא בירת ישראל מזה 3,000 שנה. הנה תיאור של הממשלה שלנו תחת המלך שלמה, בנו של דוד המלך, לפני 3,000 שנה. ירושלים היא בירתנו במשך 3,000 שנה והיא תמשיך להיות בירתנו".

    "אני מאוד שמח שגואטמלה העבירה את השגרירות שלה ושפרגואי העבירה את השגרירות שלה, ואני מבקש מכם, נוסף על היותכם שגרירים של ישראל, לבקש מממשלותיכם להעביר את שגרירויותיהן לירושלים כדי שנוכל לומר 'בשנה הבאה בירושלים'".



    0 תגובות