יחימוביץ: אני מצדיעה לטראמפ, אובמה קיבל נובל על פחות מזה

    מוטי סבן No Comments on יחימוביץ: אני מצדיעה לטראמפ, אובמה קיבל נובל על פחות מזה

    התגובות במערכת הפוליטית בישראל למראה פסגת השלום ההיסטורית בסינגפור, היוו הזדמנות לפרגן לנשיא ארה"ב או לעקוץ את רה"מ | יו"ר העבודה אבי גבאי: מה שקרה הלילה בסינגפור יכול לקרות גם כאן

    גבאי צילום: גילי יערי, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי התייחס היום (שלישי) לפסגה ההיסטורית בין הנשיא דונלד טראמפ לשליט צפון קוריאה קים ג'ונג און. לדבריו כל מה שקרה היום יכול לקרות גם במזרח התיכון, צריך מנהיגות עם אומץ.

    גבאי מקווה שמודל שהראה נשיא ארה"ב הלילה יהיה גם באזורינו: "מברך על חתימת ההסכם בסינגפור. כמו בכל מו"מ והסכם – הדרך נסללת על ידי יצירת אמון, גם כשזה נראה בלתי אפשרי, ומציאת האינטרסים המשותפים. יש עוד דרך ארוכה וזה רק צעד ראשון,

    אבל מנהיגות עם אומץ ליזום ולקרב יכולה לעשות את כל ההבדל. מה שקרה הלילה בין ארצות הברית לקוריאה הצפונית יכול לקרות גם כאן במזרח התיכון ובכל מקום אחר. נשמע לא הגיוני עד שזה קורה״.

    גם חברתו למפלגה ח"כ שלי יחמוביץ התייחסה היום לפסגה ההיסטורית והרעיפה מחמאות על נשיא ארה"ב:  "אני לא מאמינה שאני כותבת את את זה: מצדיעה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. "נכון שעדיין אי אפשר לדעת איך יסתיים, אבל, זהו רגע שהוא לא פחות ממדהים ומפעים בקנה מידה היסטורי", הוסיפה.

    "שני האויבים המרים האלה ממוטטים חומות של עידן שלם. על הרבה פחות מזה אובמה, שאני מאוד אוהבת כמו שאתם יודעים, קיבל פרס נובל. כמו שזה נראה כרגע, ההישג של טראמפ הוא לא יאמן: התחייבות של קים להתפרקות מוחלטת מנשק גרעיני.

    המלים "שלום עולמי" נראות לרגע פחות דמיוניות מתמיד", כתבה חברת הכנסת. עוד הוסיפה: "בסוף מנהיגים נבחנים ברגעים היסטוריים כאלה, שהם כה בלתי אפשריים וכה שנויים במחלוקת. בקרוב אצלנו, אמן".

    גם חבר הקביטנט צחי הנגבי התייחס לפסגה, בהודעתו נכתב: "ניצני הפיוס בין ארה״ב לצפון קוריאה: מכה קשה לציר הרדיקלי בהובלת איראן. טראמפ ממשיך להדהים. יום היסטורי לעולם החופשי ולישראל"



    0 תגובות