המדריך שכל אמא חייבת לקרוא

    עפר גדנקן No Comments on המדריך שכל אמא חייבת לקרוא
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התינוק שלכם גדל ונראה לכם שהגיע הזמן להוסיף לתפריט שלו גם אוכל מוצק? סימילאק למהדרין מבית אבוט, הפורמולה המתקדמת למהדרין שהוכחה מדעית כמסייעת לעיכול קל ומהתפתחות שכלית בדומה לשל תינוק יונק, מגיש לכם מדריך שיסייע לכם להרגיל את התינוק בהצלחה ובקלות למזון מוצק:

    מתי כדאי להתחיל:

    עד גיל 6 חודשים הנקה או פורמולה מספקות את כל צרכי התינוק. כאשר התינוק מראה נכונות, אך לא לפני גיל 4 חודשים, מומלץ לשלב בהדרגה מזונות מוצקים בתפריט היומי שלו.

    מגיל 4 חודשים ניתן לחשוף את התינוק למזונות משלימים בכמויות מזעריות, ולהגדילן בהדרגה מגיל חצי שנה, שבו הוספת מזונות נחוצה למטרות תזונתיות והתפתחותיות.

    similac_yachatz

    כך תדעו אם התינוק בשל:

    אם התינוק שולט על תנועות ראשו וגבו התומכים בפעולת האכילה, מכניס ידיים וצעצועים לפיו, בעל מיומנות בליעה שמונעת שאיפת אוכל ולשונו מפסיקה לדחוף דברים הממוקמים בין השפתיים – הגיע הזמן להתחיל.

    חלק מהמיומנויות הללו נרכשות תוך כדי תהליך החשיפה למזון מוצק, ולכן מומלץ לבצע אותו באטיות ובהדרגה.

    התחילו עם המאכלים הבאים:

    מומלץ להתחיל את שילוב המזון המוצק עם פירות, ירקות ומזונות עשירים בברזל כמו בקר, הודו, קטניות ועוף.

    מוצרי חלב לא ממותקים מומלצים לתזונת תינוקות מגוונת, אך לא כמרכיב מרכזי משום שהם דלים בברזל.

    מזון מוצק מוריד את צריכת הפורמולה או חלב האם. לכן הכינו לתינוק ארוחה המכילה את כל הדרוש להתפתחותו, והקפידו שתהיה עשירה בברזל.

    הציעו לתינוק את המזון החדש:

    הציגו כל מזון בנפרד, כך תזהו אם התינוק אלרגי למזון מסוים, והמתינו כמה ימים בין הצגת מזון מסוים למשנהו. הציגו לתינוק כמות של בין כפית לשתיים, כדי שיתרגל למאכל החדש.

    כשהתינוק אוכל מזון מוצק ללא תגובה אלרגית, תוכלו לערבב אותו עם מזון נוסף שגם אליו הוא מגיב טוב.

    הכמויות הדרושות:

    בגיל 4 עד 6 חודשים תנו לתינוק מזונות משלימים בכמות מזערית, שכן תזונתו העיקרית מתבססת על פורמולה או חלב אם.

    מגיל 6 חודשים כמות המזון תגדל בהדרגה לכמות המתאימה לארוחה ומספר הארוחות יעלה ל-2 ביממה, יש לדאוג שארוחה אחת לפחות תהיה עשירה בברזל.

    צורת ההגשה:

    בתחילה רסקו היטב את המזון למרקם אחיד, ובהמשך תוכלו להגיש לתינוק מזון מוצק יותר. כדי לעודד את התפתחותו, הגישו לתינוק מרקמי מזון מגוונים. לקראת גיל שנה התינוק זקוק למרקם מזון גס יותר. לתשומת לב: אל תתנו לתינוק דבש לפני גיל שנה. גם חלב כמקור שתייה מומלץ לדחות עד גיל שנה. ניתן להוסיף כמות חלב קטנה כחלק ממאכלים מורכבים.

    סימילאק למהדרין הוא הפורמולה למהדרין שהוכחה כמסייעת לעיכול קל ולהתפתחות שכלית של תינוקות בזכות ההרכב הייחודי ללא שמן דקל המועשר בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6. סימילאק למהדרין מגובה במאות מחקרים ומאפשר לכל אם להיות רגועה בגלל המדע.

    בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.



    0 תגובות