כחלון מצפצף – ח"כ גליק מאיים בשביתת רעב

    מוטי סבן No Comments on כחלון מצפצף – ח"כ גליק מאיים בשביתת רעב

    ח"כ יהודה גליק עלה לדוכן הכנסת ונשא נאום לוחמני כנגד השר כחלון, הדרישה: להשוות את המס על הסיגריות למוצרי הטבק לגלגול. האיום: ממחר בבוקר ח"כ יהודה גליק פותח בשביתת רעב עד ששר האוצר חותם על תקנת המס

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק בעישון: חבר הכנסת גליק הודיע הערב (ב') מעל דוכן הכנסת כי יפתח בשביתת רעב החל ממחר בבוקר עד ששר האוצר כחלון ישווה את המס על הטבק לגלגול למס על הסיגריות: "בתורה שאני מאמין בה חיי אדם קודמים להכל ואני לא יכול יותר לרחוץ בנקיון כפי, ואני לא יכול יותר לומר שידי לא שפכו את הדם הזה".

    בנאום לוחמני שנשא מעל דוכן הכנסת, קרא גליק להסיר את מסכות הצביעות:

    לפני כמה דקות עמדו פה שתי נשים וביקשו לעמוד דומיה לזכר שמונה נשים או ארבע נשים שמתו. מי יעמוד דומיה לזכר שמונת אלפים אנשים שמתו השנה בגלל העישון? מי יעמוד דומיה לזכרם? הם לא נחשבים?

    ח"כ גליק הוסיף: ארגוני הבריאות העולמיים פונים למדינת ישראל ומבקשי להשוות את המס על הטבק לגלגול, ואדון שר האוצר שם פס.

    ועדת הכספים בראשות חבר הכנסת גפני, פה אחד הצביעה וקראה לשר האוצר להשוות את המס על הטבק לגלגול כמו על הסיגריות כי ילדים נכנסים לסופר וקונים טבק, ושר האוצר משה כחלון מצפצף צפצוף אחד ארוך.

    גליק ממשיך ואומר: וועדת העבודה הרווחה והבריאות בראשות ח"כ אלי אלאלוף הצביעה פה אחד בקריאה להשוות את המס על הטבק לגלגול, ואדון משה כחלון מוציא להם לשון ועושה להם 'נה'.

    הוועדה למלחמה בנגע הסמים בראשות ח"כ זנדברג, הזמינה את מנכל משרד האוצר שאמר שהוא יודיע תוך חודש מתי הוא יקיים דיון בנושא. עברו כבר ששה חודשים והשר כחלון יורק לנו בפרצוף, מצהיר ח"כ גליק.

    מבקר המדינה כותב דו"ח ומתחנן: התחייבתם להשוות את המס על הטבק לגלגול! ומשה כחלון לא אכפת לו, יורק עלינו אצבע משולשת.

    שר הבריאות, שאחראי על הבריאות מתחנן: תשוו את המס על הטבק לגלגול! אבל כחלון מצפצף.

    רבותי, ילדים בכיתה ח' וט' קונים טבק לגלגול במקום במבה.
    שר האוצר משה כחלון לוקח את הילדים שלנו בני ערובה משיקולים פוליטיים!

    מכיוון שבתורה שאני מאמין בה חיי אדם קודמים להכל ואני לא יכול יותר לרחוץ בנקיון כפי, ואני לא יכול יותר לומר שידי לא שפכו את הדם הזה, על כן ממחר אני פותח בשביתת רעב ללא הגבלה עד שלשר האוצר יהיה אכפת מילדי ישראל".



    0 תגובות