ח"כ אייכלר ל"קול חי"': יבוטלו אלף בגצי"ם ולא תלמיד ישיבה אחד

    מוטי סבן 1 Comment on ח"כ אייכלר ל"קול חי"': יבוטלו אלף בגצי"ם ולא תלמיד ישיבה אחד

    ח"כ ישראל אייכלר בראיון תקיף למהדורה המרכזית ברדיו "קול חי" – על סערת חוק הגיוס: הספקולציות סביב החוק זאת בעייה של בג"ץ. עוד מאייכלר: חוק "גיוס חובה" צריך להתבטל אין בו צורך כיום

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ישראל אייכלר התראיין היום (שני) למהדורה המרכזית ברדיו "קול חי" עם דוד חכם, בראיון לוחמני פורס חבר הכנסת אייכלר את משנתו, על "חוק הגיוס" שמאיים לקרוע את הקואליציה.

    כזכור אתמול הוציאו ראשי הסיעות החרדיות תגובה מיוחדת, לאור הגשת המלצות וועדת הגיוס של צה"ל לראש הממשלה, מידי שר הביטחון, ראשי הסיעות אמרו פה אחד: גדולי ישראל וורק הם יחליטו בעניין.

    ח"כ ישראל אייכלר תוקף את בג"ץ שביטל את החוק תוך דריסת כוחה של הכנסת, השאלה האם בג"ץ עלול לבטל כל חוק שהסיעו החרדיות יגישו, ח"כ אייכלר עונה בתקיפות: הספקולציות סביב החוק הם לא בעיה שלנו. זו בעיה של בג"ץ. אלף בגצ"ים יבטלו ובחור אחד לא יבטל מלימודו

    בנוגע להתייחסות ל"חוק החדש" שאת המלצותיו הגישו אתמול, ח"כ ישראל אייכלר נמנע מלהגיב: החוק טרם פורסם לציבור. כל התייחסות שלנו כרגע לפרטים יכולה רק להזיק.

     כמו כן לגבי חוק הגיוס הישראלי, האם בכלל הוא רלוונטי בעידן של היום, ולאור מספר הלוחמים הקטן שנצרכת לו מדינת ישראל, עונה ח"כ ישראל אייכלר בהחלטיות וכי חוק גיוס חובה לא נצרך היום: באופן עקרוני יש לבטל את חוק גיוס חובה בישראל. מומחים צבאיים מחווים דעתם כבר שנים על היעילות של צבא מקצועי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל אחד עם הדעות והאידישקייט שלו