תהיו כחלונים: ראה"מ התפאר בנתונים הכלכליים והחמיא לכחלון

    מוטי סבן No Comments on תהיו כחלונים: ראה"מ התפאר בנתונים הכלכליים והחמיא לכחלון

    ראש הממשלה היום בפתח ישיבת סיעת "הליכוד" ציין את נתוני הקרן המטבע העולמי על ישראל: עברנו בתל"ג את יפן והממוצע האירופי, אנחנו מתקרבים לבריטניה וצרפת. ראה"מ לא שכח לפרגן לעמיתו שר האוצר משה כחלון

    כחלון ונתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה פתח היום (שני) את ישיבת סיעת הליכוד בכנסת והתייחס לנתונים החדשים אותם מפרסם קרן המטבע העולמי, לדבריו ישראל בנסיקה כלכלית והתל"ג לנפש כבר עבר את הממוצע באירופה.

    דברי ראה"מ: "קיבלתי אתמול נתונים מקרן המטבע העולמית, פשוט לא נתפסים. לפי נתונים אלה אנחנו בתל״ג לנפש עברנו את יפן, עברנו את הממוצע של האיחוד האירופי, אנחנו מתקרבים מאוד לבריטניה וצרפת, האבטלה בשפל של כל הזמנים מאז שמודדים אותה בשיטת הקיימת למעלה מ-40 שנה.".

    "ההכנסה הממוצעת היא בשיא של כל הזמנים. יש כאן שינוי גדול מאוד. חברינו באופוזיציה נוהגים לומר: כן, אבל העשירים מתעשרים יותר והעניים נעשים עניים יותר. גם זה לא נכון כי יש לנו גם את הנתונים של אי השיוויון בכלכלה הישראלית, זה יורד בהתמדה ובאופן שיטתי ובצורה דרמטית ובולטת.

    כלומר, גם השיוויון משתפר. זה תוצאה של מדיניות כלכלית רבת שנים שאני מוביל, בשנים האחרונות יחד עם ידידינו משה כחלון ואני חושב שאנחנו נמשיך לעשות את זה עוד שנים רבות לטובת מדינת ישראל, לטובת אזרחי ישראל, לטובת כלכלת ישראל".

     



    0 תגובות