נפל בפח: ההודעה המזוייפת והתגובה הישראלית

    מוטי סבן No Comments on נפל בפח: ההודעה המזוייפת והתגובה הישראלית

    הודעה של שר החוץ הקוריאני בגנות ישראל ונתניהו הקפיצה את דובר משרד החוץ | לאחר זמן התגלה הדבר כתרמית | האם מדובר כנקמה איראנית על הסרטון של ראה"מ לאזרחי איראן אתמול

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     היום (שני) התפרסם הודעה ברשתות החברתיות בשמו של שר החוץ הצפון קוריאני, בו הוא מאשים את ישראל שרוצה להכשיל את הפסגה בין קים לטראמפ, נתניהו ציוני מסריח מחרחר מלחמה, בהמשך ההודעה המוזרה גם נכנסה איראן לתמונה.

    בתגובה להודעה, מיהר דובר משרד החוץ עמנואל נחשון, להגיב טרם בירר את אמיתותה, וכך כתב: החדשות הטובות הן שאתה עוקב אחרינו בטוויטר ומגיב, החדשות הרעות הםן שאתה מעליב אותנו בלי סיבה. ישראל היא מדינה שוחרת שלום שמגינה על עצמה ממשטר איראני ברוטלי ומלא שנאה שרוצה להשמיד אותנו.

    לאחר זמן התגלה כי מדובר במעשה תרמית, החשבון ממנו יצאה ההודעה מזוייף ולא קשור כלל לצפון קוריאה. דובר משרד החוץ היום כנראה לא גאה במהירות התגובה שנתן.

    בהודעה המזויפת הייתה התייחסות לסרטון שפרסם אתמול ראה"מ לאזרחי טהרן, בסרטון מדבר ראה"מ היישר לאזרחים באיראן ומסביר להם אייך מתפילים מים, דבר שנותן גם למקומות שחונים מים בשפע והכל זה טכנולוגיה ישראלית, אנחנו רוצים לעזור לכם (תושבי איראן סובלים ממחסור מים חריף) אך המשטר לא נותן לנו אמר נתניהו לאזרחי איראן.

    כנראה שהסרטון העלה את חמתם של ההנהגה באיראן והם מיהרו להגיב במעשה תרמית להחזיר חזרה לישראל.

     



    0 תגובות