בתקופת היעלמותו של בן סלמן הוא נפגש עם בכירים ישראלים

    מוטי סבן No Comments on בתקופת היעלמותו של בן סלמן הוא נפגש עם בכירים ישראלים

    דיווח מצרי שמתפרסם היום מגלה: מוחמד בן סלמן בתקופת העלמותו הציבורית נפגש עם בכירים ישראלים מתוך רצון לזרז את נרמול היחסים עם ישראל. סעודיה גם מעוניינת לקחת את אחריות המקומות הקדושים בירושלים תחת חסותה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיווח מצרי שמתפרסם היום (ראשון) כי בזמן תקרית הירי בסעודיה בו נורו יריות על ארמון רויאל, נעלם יורש העצר הסעודי והאיש החזק בממלכה מוחמד בן סלמאן בין התאריכים 21 באפריל עד ה-5 ביוני, בתקופה הזאת הוא נפגש עם בכירים ישראלים.

    כמו כן "אל מנאר" של חיזבאללה מדווח, בן סלמאן נפגש עם בכירים ישראלים בכדי לדיון על הנורמליזציה בין יחסי ישראל סעודיה. בן סלמאן מנסה להקים ברית אזורית חזקה כנגד איראן שבראשה יובילו ישראל וסעודיה לצורך כל הוא מוכן לוויתורים גדולים לישראל, כך לפי מבקריו בעולם הערבי.

    עוד נודע כי בן סלמאן טוען בפני מקורביו כי הוא יסיים את עסקת המאה שתוביל לשלום מלא בין ישראל ובעולם הערבי והפלסטינים, יורש העצר מאז נכנס לתפקידו מהדק את קשריו החשאיים עם ישראל ומעוניין לסיים את הסכסוך הפלסטיני ישראלי, בו הוא מבקר בחריפות את אבו מאזן ואת חוסר תפקודו בעניין.

    ירדן היא המתנגדת הגדולה לנרמול היחסים עם ישראל בדרך שסעודיה וארה"ב מובילים. בתוך כך דווח, כי משפחת המלוכה הסעודית מעוניינת לקחת ממנה את השליטה על המקומות הקדושים בירושלים ולהעביר אותם תחת אפוטרופסות סעודית.

     

    (צילום: צילום מסך)



    0 תגובות