מתווה הגיוס של ליברמן: ראשי הסיעות החרדיות מבהירים "רק גדולי ישראל יכריעו"

    איתי גדסי No Comments on מתווה הגיוס של ליברמן: ראשי הסיעות החרדיות מבהירים "רק גדולי ישראל יכריעו"

    ראשי המפלגות החרדיות הוציאו הודעה מיוחדת לאחר ששר הביטחון העביר את המלצות הוועדה לחוק הגיוס לראש הממשלה | פה אחד אומרים ראשי הסיעות החרדיות רק גדולי ישראל יכריעו בשאלת החוק | החששות מפני הקדמת הבחירות, על רקע משבר קואלציוני בגלל "חוק הגיוס" אינם תרחיש קיצוני

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרב אמיתי בפתחו של חוק הגיוס החדש העתיד לעבור במושב הקיץ, שר הביטחון אביגדור ליברמן קיבל את ההמלצות מוועדה שצה"ל הרכיב ובתוכה המלצות על איך אמור להראות חוק הגיוס אותם מבקשים הסיעות הקואליציוניות להעביר.

    כזכור שר הביטחון אביגדור ליברמן איים בפרישה מהקואליציה על רקע החוק הקודם אותו ביקשו הסיעות החרדיות להעביר, כנגד סגן שר הבריאות יעקבל ליצמן הציב אולטימטום לפני פסח כי באין חוק גיוס חדש המקובל על הציבור החרדי יפרוש מהקואלציה.

    המתווה החדש הוא הראשון שצה"ל לוקח בו את ההובלה, לכן החששות הם גדולים מכיוון שצה"ל כגוף ממלכתי יתקשה למצוא פטור גורף ךבחורי הישיבה, מנגד צה"ל כגוף מקצועי אינו מעוניין בכאב הראש החרדי בוודאי שאין לו צורך בכמות גדולה של חרדים שאינם חלק מהשפה הישראלית.

    ראשי הסיעות החרדיות המבינים את גודל הקרב שהם הולכים להכנס אליו בימים הקרובים, מתכנסים יחד לקראת המהלך הגורלי שיקבע את עתיד הממשלה להמשך או לבחירות, וכך כותבים ראשי הסיעות בהודעה המיוחדת שהוציאו:

    בישיבת ראשי מפלגות שנערכה היום, עדכן ראש הממשלה כי שר הבטחון אביגדור ליברמן אמור להביא בהקדם את תזכיר חוק הגיוס לאישור היועמ״ש ולהפיצו לאחר מכן.

    יודגש, "כי עם קבלתו יביאו הנציגים החרדיים את תזכיר החוק לשולחנם של מרנן ורבנן גדולי וחכמי התורה שליט״א, אשר הם לבדם יכריעו בנושא ויורו את הדרך בה נלך".

    ראשי הסיעות החרדיות פה אחד אומרים מה שיואמרו לנו גדולי ישראל זה מה שנעשה, גם כתשובה למלעיזים מבית וגם לראשי סיעות הקואליציה. ראש הממשלה לא בטוח שהוא פוסל בחירות על סף בעת האחרונה וזה על רקע התחזקותו בסקרים.



    0 תגובות