רודי ג'וליאני: קים התחנן לטראמפ כך גם הפלסטינים

    מוטי סבן 4 Comment on רודי ג'וליאני: קים התחנן לטראמפ כך גם הפלסטינים

    עורך הדין של טראמפ רודי ג'וליאני הגיע לביקור בארץ ונתן כמה כותרות לכלי התקשורת. על הפלסטינים: הם ירדו על הברכיים בפני טראמפ כמו קים. על חקירות ראה"מ: לא מבין מה העניין על סיגרים?. ראש עיריית י-ם ניר ברקת נפגש איתו וסיפר על הפגישה.

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רודי ג'וליאני עורך דינו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואחד האנשים המבריקים בכוורת של הנשיא, הוא יהודי ראש עיריית "ניו יורק" לשעבר ואולי ראש העיר הכי מוצלח בהיסטוריה של העיר הענקית, נהוא חבר וידיד אמת של מדינת ישראל.

    בימים אלו מבקר כאן רודי ג'וליאני ומספר ראיונות בתקשורת הספיקו להוציא מן האיש המעניין כמה כותרות, כאשר נשאל על הסוגייא הפלסטינית אומר רודי בצורה ברורה וחריפה: קים אחרי ביטול הפסגה ירד על הברכיים והתחנן לטראמפ שיאפשר את קיום הפסגה, כך גם יהיה עם הפלסטינים הוא מצהיר באחריות.

    על שאלת החקירות בעניינו של ראש הממשלה שנחשב לידיד קרוב מאוד שלו, הדבר מרתיח את ג'וליאני והוא עונה בנימה מופתעת: אני לא מבין למה עושים כאן סיפור על כמה סיגרים, גם אני אוהב סיגירם וייתכן ועשניתי בחברת ביבי סיגרים מה הבעייה בזה?

    במסגרת ביקורו בארץ, נפגש רודי ג'וליאני היום (חמישי) עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, אגב ג'וליאני אמר על עברת השגרירות "הלוואי והייתי זוכה להיות באירוע החשוב הזה". ראש העיר מספר על המפגש המיוחד.

    ברקת: "נפגשתי הבוקר עם חברי הוותיק, ראש העיר האגדי של ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני. רודי הוא ידיד גדול של ישראל ומשמש היום יועץ לנשיא טראמפ. דיברנו על הדרכים לקחת את הניסיון שצוברים בראשות עיר גדולה לעשיה ולתרומה ברמה הלאומית, ושיתפתי אותו בתכניות שלי להרחיב את ההצלחות בירושלים לבניית מודלים חברתיים-כלכליים לפריפריה של מדינת ישראל. תודה על העצות החכמות והחברות החזקה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה פתאום יהודי??? ג'וליאני כשמו כן הוא, איטלקי מארץ האיטלקים ונוצרי קתולי. באמת, לא מכובד לכם לפשל ככה.