נתניהו בלונדון: איראן פועלת להצבת טילים ארוכי טווח בסוריה

    מוטי סבן No Comments on נתניהו בלונדון: איראן פועלת להצבת טילים ארוכי טווח בסוריה

    בכנס במכון מחקר לונדון נשא ראש הממשלה נאום על המצב בסוריה תחת איראן. במהלך נאומו חשף ראש הממשלה: איראן עדיין פועלת להביא טילים ארוכי טווח לסוריה לירות עלינו. את אסאד הוא הזהיר: אם זה ימשך גם אתה בעימות מולנו.

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שמסיים זה עתה את מסעו המדיני כנגד איראן באירופה, מוקדם יותר היום (חמישי) נשא ראש הממשלה הרצאה בנושא ביטחון ישראל במכון מחקר בלונדון, בדבריו הוא התייחס לתוקפנות האיראנית בכלל ובסוריה בפרט.

    המצב בסוריה הולך ומדרדר מול איראן, אם עד היום איראן טענה שהי נלחמת בדעאש ולכן היא נשארת ברחבי המזה"ת, הרי דעאש גמור חיסלו אותו כמעט כליל, מה יש לאיראן להשאר בסוריה ולשפוך מיליארדי דולרים שהלחימה הסתיימה כמעט?

    איראן מעוניינת להשמיד את מדינת ישראל וזה התשובה להתבססותה בסוריה אומר ראש הממשלה ולזה אנחנו לא ניתן לקרות ויש הסכמה רחבה על כך.

    עוד פרט חשוב חשף ראש הממשלה במהלך ההרצאה: "אירן מעוניינת להציב טילים ארוכי טווח בסוריה כדי לירות עלינו. דאעש גמור לכן אירן בסוריה רק כדי להשמיד את ישראל".

    בעניין התיאום הביטחוני מול רוסיה הסביר ראה"מ: "אמרתי לפוטין שיש לנו זכות להגן על עצמנו מאיראן ואם הם יזיזו כוחות לכיווננו אנחנו נפעל. אני חושב שפוטין מבין שישראל עושה מה שכל מדינה אחרת היתה עושה נגד אויב שמנסה להשמיד אותה"

    במהלך ההרצאה שלח ראש הממשלה איום מפורש אל הנשיא הסורי אסד ואמר כי ייתכן והמדיניות של ישראל תשתנה בגלל התנהגותו: במהלך המלחמה לא התערבנו. הדבר היחיד שעשינו זה להקים בית חולים. עכשיו המלחמה כמעט הסתיימה, דאעש נגמר, ועכשיו הוא מביא את האיראנים? אסד חייב להבין שישראל לא תהיה סובלנית להתבססות צבאית של איראן בסוריה, והמסקנות של כך היא לא רק כלפי איראן, אלא גם כלפיו.

     

     



    0 תגובות