אבוטבול סייר במד"א: "אנשי מד"א בבית שמש עושים עבודת קודש"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אבוטבול סייר במד"א: "אנשי מד"א בבית שמש עושים עבודת קודש"
    צילום: צילום: דוברות מד"א
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ומחזיק תיק הבריאות בעירייה, חבר המועצה ישראל סילברסטין, ביקרו השבוע במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקרית אונו.

    במהלך הביקור קיבלו בכירי העירייה סקירה נרחבת מפי מנכ"ל מד"א אלי בין על פרויקט מד"א בקהילה שעתיד להפחית את העומסים בחדרי המיון ולמנוע מחלות וזיהומים, על פעילות הומניטארית של הארגון למען האזרח באיסוף מזון בחגים ובסיוע לקשישים, על פרויקט 'נאמני חיים' שבמסגרתו גויסו עד כה 21,000 בעלי הכשרה רפואית, אשר מוזעקים באמצעות אפליקציית מד"א למתן טיפול מציל חיים באירועים הנמצאים בקרבתם.

    בנוסף, הוצגו לראש העיר הטכנולוגיות המתקדמות שמפותחות במד"א ע"י אנשי מקצוע בהם רבים מהמגזר החרדי ונמצאות בשימוש מבצעי מציל חיים, בין השאר טכנולוגיה המאפשרת שיחת וידאו ממכשירו של המתקשר להזעיק עזרה ישירות למערכת השליטה והבקרה במוקד מד"א ומאפשרת צפייה בזירה או בפציעה ומבהירה את תמונת המצב. בהמשך סייר ראש העיר במוקד הלאומי של מד"א, שוחח עם עובדי המוקד ומתנדבי השירות האזרחי, התרשם מאוד ובירך על פועלם.

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול: "הביקור במד"א נתן לי ארגז כלים לדעת ולהכיר את פועלו של הארגון המבורך. אנשי מד"א בבית שמש עושים עבודת קודש ומגיע למד"א המון כבוד והמון ברכה. העוצמה של מד"א זה הוותק שלו, המקצועיות שלו, הפריסה הרחבה שלו. אנחנו כמובן, עם מד"א לאורך כל הדרך. ישר כוח על כל הפעילות של הארגון. אפעל, אקדם ואסייע למד"א בעיר ככל שניתן על מנת ששירותי רפואת החירום בבית שמש ימשיכו להיות מהטובים ביותר".

    מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מבקש להודות בשם הארגון כולו לראש עיריית בית שמש מר משה אבוטבול ולמחזיק תיק הבריאות בעירייה מר ישראל סילברסטין, על הזמן שהקדישו בעבורנו כדי ללמוד, להתרשם ולהכיר את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. נמשיך את שיתוף הפעולה הנרחב של מד"א עם עיריית בית שמש למען תושבי העיר. גם בימים אלו מקדם מד"א תוכנית לשירותים חדשים ייחודים לתושבי העיר שיסייעו להציל חיים".

    אבוטבול במדא צילום דוברות מדא (3) אבוטבול במדא צילום דוברות מדא (4) אבוטבול במדא צילום דוברות מדא (1) אבוטבול במדא צילום דוברות מדא (5)



    0 תגובות