החלטת ממשלה: ישופצו אתרי מורשת וקברי צדיקים בצפון

    איתי גדסי No Comments on החלטת ממשלה: ישופצו אתרי מורשת וקברי צדיקים בצפון

    השר לשירותי דת דוד אזולאי: מביא לממשלה הצעת החלטה בה: ישופצו מערת אליהו הנביא בחיפה כמו כן ישפוצו קברי הרמב"ם והשל"ה. השר אזולאי: החלטה כעת יוצאת אל הפועל לרווחת המתפללים.

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתרי מורשת יהודיים בצפון לקראת שיפוץ לרווחת המתפללים, היום (רביעי) השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי הביא לממשלה הצעת החלטה לשיפוץ ושדרוג אתרי מורשת כמו מערת אליהו בחיפה. כמו כן ישופץ קבר הרמב"ם  וקברו של השל'ה הקדוש בטבריה.

    במסגרת הפרויקט החשוב, יושקעו כ 14.5 מליון ש"ח באיגום משאבים של המשרד לשירותי דת, תיירות, פריפריה ופיתוח נגב וגליל. וכן ירושלים ומורשת.

    מטרת המהלך נועד לשמר לשפץ ולהרחיב ואף להנגיש מקומות אלו לנוחות באי המקום, תוך פיתוח והתאמת התשתיות בהתאם להיקף המבקרים במקום, ההולך וגדל משנה לשנה.

    השר לשרותי דת דוד אזולאי אמר: הוא מבקש לברך את העוסקים במלאכה, שהביאו לידי גמר החלטה קואליציונית שברוך השם כעת יוצאת אל הפועל.
    " זכות התפילה תעמוד לעם ישראל. הגיע העת שגם מקומות ואתרים החשובים לציבור המסורתי בישראל יקבלו את הראוי להם.

    יש לציין כי מצב אתרי המורשת בארץ רבים סובלים מהזנחה, קברי צדיקים אינם מתוחזקים היטב, מה שגורם סבל רב למתפללים ולפוקדים את המקומות, חשוב שממשלת ישראל תקדיש תקציב נכבד לרווחת המתפללים ולהאדרת המקומות החשובים לעם ישראל.

    צילום: פלאש 90)



    0 תגובות