מדוע כינס כ"ק האדמו"ר מויזניץ את בכירי החסידות באופן בהול

    ישראל בן צבי No Comments on מדוע כינס כ"ק האדמו"ר מויזניץ את בכירי החסידות באופן בהול

    כ"ק האדמו"ר מויזניץ' כינס את ראשי החסידות באופן בהול מבלי שיודעים הם סיבת המפגש | האדמו"ר פתח את הכינוס ודיבר מדם ליבו: "לא יכולתי לשאת את העובדה שצעירים מסתובבים בחוצות מחוסר מקום, ואינם יכולים להיכנס ולטעום טעמה של תפילה, של תורה, של עבודה. האחריות של הדור הצעיר מוטלת עלינו. { עכשיו יוצאים בכירי החסידות למסע התרמה להשלמת היכל הקודש.

    8:43
    25.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירי העסקנים בחסידות ויז'ניץ התכנסו אמש (שני) לכינוס דחוף וסגור יחד האדמו"ר, כלל העסקנים שהוזמנו לכינוס לא ידעו עד לרגע פתיחתו לשם מה נקראו, כך גם העסקנים בייתר מרכזי ויז'ניץ בעולם אליהם הועבר הכינוס בשידור ישיר.

    מיד עם כניסתו של האדמו"ר לאולם התבררה סיבת הכינוס, הצורך הדחוף בהשלמת המרכז העולמי של חסידות ויז'ניץ.

    בפני העסקנים גולל האדמו"ר את שרשרת ההחלטות שהביאו אותו להקים את המרכז העולמי, בעלות של מאות מיליוני שקלים, האדמו"ר אמר: "לא יכולתי לשאת את העובדה שצעירים מסתובבים בחוצות מחוסר מקום, ואינם יכולים להיכנס ולטעום טעמה של תפילה, של תורה, של עבודה. האחריות של הדור הצעיר מוטלת עלינו. גייסנו ב"ה עשרות רבות של מליונים ורק כך הגענו עד הלום. אלא שכעת, אנו חייבים לצאת בפרויקט משולב של מכירת מקומות על מנת שנוכל להמשיך ולהתקדם בבניה".

    בסיום דבריו פנה האדמו"ר לעסקנים המשתתפים בכינוס וקרא להם לסייע לו באיסוף הכספים, האדמו"ר הבהיר כי העניין בנפשו. ויש לסייע לו בכך.
    בצעד נדיר אמר האדמו"ר כי יהיה אסיר תודה למי שיקנה את המקומות הראשונים תמורת סכום כסף עצום ובכך יסייע להשלמת המבנה והצלת דור העתיד.

    "אני מתחייב לכוון בעת אמירת התהילים שלי לפני התפילה, על כל אותם נגידים", אמר האדמו"ר.

    האדמו"ר ציין את המסורת החשובה והנהוגה בויז'ניץ של אמירת התהילים לפני התפילה ושהאדמו"ר בעל ה'אהבת ישראל' היה פועל ישועות רבות בזמנים אלו.
    "אינני צדיק כמו זקני" אמר האדמו"ר בצניעות והוסיף אך את מנהגו אני יכול לקיים.

    בכירי העסקנים שיגרו היום (שלישי) מכתב לחסידי ויז'ניץ בו הם בקשו מכלל החסידים ליטול חלק בבניית המרכז העולמי.

    "מתוך רגשי אחווה ורעות, ומתוך לבבות סוערים ורוגשים, דבר לנו אליכם, אחינו אנשי שלומנו היקרים הזוכים להסתופף בצילא דמהימנותא דמרן עט"ר אדמו"ר שליט"א, נקראנו לבוא אל המלך, אמש יום שני אור לכ"ב בסיון. ושמענו את קול דברו של מרן אדמו"ר שליט"א בדברו אלינו, ומינה אותנו שליחים להעביר את הדברים לכללות אנ"ש בכל אתר ואתר, אנו בזאת לבקשכם, אחינו ורעינו, הבה ונטה שכם למעמסה המוטלת על כתפיו השחות מעמלו הרב, עמל שהוא אך למעננו ולמען דורותינו.

    ונתגייס כולנו להשלים מכירה זו במהירות הבזק, כדי שעבודת הקמת הבניין לא תיעצר ח"ו אף לא לרגע מיותר אחד, ויושלם אי"ה במהרה לרווחת כולנו". כתבו העסקנים במכתב לחסידים בו הם מתבקשים להשתתף בהשלמת המרכז העולמי על ידי רכישת מקומות במכירה מוקדמת.

    עסקני החסידות בטוחים כי סכום הכסף ייאסף במהרה ותושלם בניית המרכז העולמי.



    0 תגובות