המגדל הגבוה בישראל: 400 מטר גובה 100 קומות

    מוטי סבן No Comments on המגדל הגבוה בישראל: 400 מטר גובה 100 קומות

    הבניין הגבוהה בארץ אושר לבנייה, המגדל יתנשא לגובה של 400 מטר ויכלול 100 קומות בבנין, מסחר מלונאות ומבני ציבור | מי הם המגדלים שמתחרים בינהם על המקום השני? והאם זה המגדל שיהיה הכי גבוה בארץ לזמן רב? קרב ענקים

    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היסטוריה בישראל, וועדת תכנון ובנייה אישרה את בנייתו של מגדל "בין ערים" המגדל הגבוהה בישראל שנבנה מאז ומעולם, גובה המגדל יתרומם ל-400 מטר הבניין יכיל כ-100 קומות, הוועדה אישרה כ-120 אלף מטר לשטחי מסחרף מלונאות ושטחי ציבור.

    בסמוך למגדל יבנו שני בנינים בקומה 6 קומות שמטרת שימושם תקבע העירייה בעתיד, שטח הקרקע שעליו נסנה המגדל הוא בבעלות עיריית "תל אביב" שמו נקרא בין ערים, בגלל שהוא יושב על צומת שבין גבעתיים, רמת גן ותל אביב.

    צורתו החיצונית של המבנה עוצבה ותוכננה בשנת 2014 על ידי האדריכל משה כץ ממשרד מילוסלבסקי-שוורץ אדריכלים והושפעה ממיקומו של המבנה בגבול שלוש הערים אליהן מופנות שלוש החזיתות. כל חזית נראית כבעלת תנועה המשכית ועצמאית משלה, שנפתחת בקצה העליון אל השמים. תנועות אלו, בניגוד לגורדי שחקים אחרים בסביבה.

    בתכנון ביקשה עיריית ת"א להוסיף למגדל עוד 20 קומות (עד 120) כדי שהמגדל יתנשא לגובה של 500 מטר, יודעי דבר אומרים שהעירייה ביקשה להתחרות בבניין המתוכנן לקום בר"ג במתחם הבורסה בניין 111 והוא יגיע לגובה של 440 מטר, כנראה שלבסוף ר"ג תנצח בקרב הענקים הזה.

    המגדל יבנה כחלק מפרויקט ענק של עיריית תל אביב "קירוי נתיבי איילון" על השטח הענק שיהיה כתוצאה מהקירוי יבנו על השטח הענק מספר רב של מגדלים למסחר ובתי מלון, פארקים גדולים ורחבי ידיים בכדי לבנות ריאה ירוקה בלב תל אביב.

    מגדל בין ערים הוא עתיד להיות הגבוהה בישראל, מייד אחריו שניים טוענים לכתר כמספר שניים, מגדל משה אביב הוותיק שגובהו לפי הידוע 235 מטר עם 70 קומות  והמגדל החדש בין ה-64 קומות עזראילי שרונה שגובהו 238 מטר ובנייתו הושלמה בתקופה האחרונה והוא צפוי להיות מאוכלס בקרוב.

    12_l



    0 תגובות