ארדן: הטיפול בטרור העפיפונים – כמו במחבלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן: הטיפול בטרור העפיפונים – כמו במחבלים

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן סייר בגבול הדרום ועקב מקרוב אחר הפעולות הנרחבות אל מול טרור העפיפונים הגורם לשריפות גדולות בשטח: "העובדה שחמאס הוא זה שמאפשר את הירי לעבר ישראל ואת שילוח עפיפוני התבערה, מחייבת את החזרת מדיניות הסיכולים הממוקדים"

    צילום: דוברות השר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן סייר היום בגבול הדרום וביקר את כוחות כיבוי האש הנאבקים בתוצאות טרור העפיפונים מדי יום. בסיום ביקורו אמר: "‏ביקרתי כעת בעין השלושה ובכיסופים והזדעזעתי מהשריפות ומהנזקים שגורמים עפיפוני הטרור. לוחמי האש האמיצים שלנו, שנלחמים בשריפות ראויים לכל שבח ויקבלו ממני כל סיוע".

    ארדן אמר עוד כי הוא "מצפה מצה"ל לפעול מול משלחי עפיפוני האש והטרור בדיוק כמו מול כל מחבל. יש לסכלם מיידית ולמנוע ההתקפות".

    מוקדם יותר היום, חנך ארדן את מוקד החירום העירוני החדש בעיר שדרות שמומן על ידי המשרד לביטחון הפנים ופועל במתכונת של 24/7. המוקד הינו מרכז חדשני שאליו מחוברות מאות מצלמות שמרשתות את כל העיר, ובכך מאפשרות לתת מענה אפקטיבי ומהיר באירועי חירום, במקרה של ירי רקטות ובטיפול בבעיות היומיום.

    בנאום שנשא במקום, אמר השר: "העובדה שחמאס הוא זה שמאפשר את הירי לעבר ישראל ואת שילוח עפיפוני התבערה, מחייבת את החזרת מדיניות הסיכולים הממוקדים. לא ייתכן שמפקדי חמאס יסתובבו חופשי. עליהם לשלם את המחיר על חידוש הטרור נגד ישראל".



    0 תגובות