נתניהו בגרמניה: ישראל סיפקה מידע רב לסבא"א

    מוטי סבן No Comments on נתניהו בגרמניה: ישראל סיפקה מידע רב לסבא"א

    ראש הממשלה פתח את ביקורו בגרמניה בטקס קבלת פנים רב רושם בשדה התעופה | בהצהרה משותפת לשני המנהיגים דיבר נתניהו, על איראן וקריאתה להשמדת 6 מיליון מבני העם היהודי והמידע הרב שהועבר לגרמניה מהחומר שנגנב ע"י המוסד בטהראן

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) החל ביקורו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בברלין בירת גרמניה, ראש הממשלה נחת בברלין והתקבל בכבוד רב בנחיתתו על ידי משמר הכבוד הגרמני, את פניו קיבלו אנשי השגרירות ואנשי משרד החוץ הגרמני, טקס קבלת הפנים המיוחד שנערך לראה"מ זכה לתגובה חמה מנתניהו והוא כתב מילות תודה ברשתות החברתיות על האירוח החם.

    לאחר מכן נסע ראש הממשלה בשיירה דיפלומטיתית מאובטחת אל הפגישה עם הקנצלרית אנגלה מרקל, מרקל קיבלה את ראש הממשלה באופן אישי, מייד לאחר כך נכנסו השניים לפגישה בארבע עיניים, השניים נועדו שעה ארוכה בדיונים מדיניים בסיומה של הפגישה האישית נכנסו חברי המשלחות והפמליות אל החדר למפגש משותף מורחב לשני הצדדים.

    במהלך המפגש הוציאו שני המנהיגים הצהרה משותפת, בהצהרתו אמר נתניהו:

    "יש לנו הזדמנויות נהדרות אך אנו עומדים גם בפני אתגרים גדולים. אני חושב שהאתגר הגדול ביותר שניצב בפני העולם המתורבת הוא הסכנה ממדינות איסלאם קיצוניות שדבקות בדרך הטרור ושואפות להשיג נשק גרעיני.

    הסכנה הגדולה ביותר טמונה באיראן. רק אתמול אמר שוב מנהיג איראן חמינאי שישראל היא סרטן שיש למגר והיא תמוגר מעל פני האדמה. מדהים שבתחילת המאה ה-21, יש מי שמדבר על השמדת ישראל, כלומר, להשמיד מעל לששה מיליון יהודים נוספים. לא ייאמן שזה מה שקורה, אך בפני זה אנו ניצבים.

    איראן קוראת להשמדתנו אך היא גם מנסה לשים ידיה על נשק גרעיני כדי להוציא אל הפועל את תוכניותיה לרצח עם. אנו יודעים זאת בוודאות.

    כפי שאמרה הקנצלרית מרקל, חלקנו עם הממשלה הגרמנית ועם המומחים הגרמנים מידע שהשגנו מארכיון הגרעין איראני הסודי. אנו מסכימים עם הדברים שאמרה הקנצלרית מרקל, שחשוב שסבא"א תחקור את איראן בהתבסס על המידע החדש הזה, מידע רב שישראל סיפקה גם לסבא"א.

    חשוב גם שנמנע מאיראן להשיג נשק גרעיני. אנו מתחייבים לכך ואני מתחייב שוב שלא נאפשר לזה לקרות".



    0 תגובות