כהן: "אני השגריר של החינוך המיוחד"

    חיים כץ 1 Comment on כהן: "אני השגריר של החינוך המיוחד"

    סגר"ע ירושלים צביקה כהן ב'סולם': על העירייה לדאוג לפיתוח ובינוי של רשת 'סולם' בירושלים

    צביקה כהן בסולם צילום: יח"צ
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן, קיים בימים האחרונים סיור לימודי בסניפי רשת 'סולם' (סיוע ועידוד לילד המיוחד) בירושלים. כהן בא לעמוד מקרוב אחר הצרכים הייחודים של הרשת בתחומי הבינוי והפיתוח. סגן ראש העיר אמר במהלך הסיור: "חלה עלינו חובה מיוחדת לדאוג שהצרכים של הילדים המיוחדים בירושלים, ימוקמו גבוה בסולם העדיפויות של העירייה".

    אל כהן התלוותה גם הנהלת 'סולם' שקיימה סיור נרחב עם סגן ראש העיר, בסניפים השונים של 'סולם' ברחבי העיר ירושלים. בתום הסיור התחייב כהן, להיות שגריר של 'סולם' בעיריית ירושלים: "אני השגריר של החינוך המיוחד בירושלים בכלל, ושל 'סולם' בפרט" הדגיש סגן ראש העיר, שאמר שדלת לשכתו פתוחה בפני הנהלת 'סולם' לסיוע ועזר בכל מבוכי הבירוקרטיה בעירייה.

    הסיור במוסדות 'סולם' הוא בהמשך ישיר, לקשר ההדוק בין הנהלת 'סולם' למחזיק תיק החינוך החרדי בעירייה. לפני מספר חודשים הופיע כהן בפני צוותי ההוראה והטיפול של 'סולם' והביע את התפעלותו מהעבודה המסורה של צוותי ההוראה: "אתם הבית של הילדים המיוחדים עם מסירות ומקצוענות ללא פשרות", אמר סגן ראש העירייה לצוותי ההוראה.

    מנכ"לית 'סולם' הרבנית אסתר ארנסטר אמרה: "זכות גדולה היא לנו, שכהן כמחזיק תיק החינוך החרדי בירושלים, נרתם לטובת הפיתוח והשגשוג של 'סולם'. אנו סבורים כי שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים יזניק את איכות הלמידה ופיתוח מוסדות החינוך לטובת הילדים המיוחדים בירושלים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם אתה רוצה לעזור עם הבירוקרטיה אז תדאג לילדי המעונות שיאלצו להיות בבית שישה שבועות במקום שבועיים וחצי עד ששנת הלימודים תתחיל בגנים…
      גם שבוע בבית זה קשה לילד מיוחד