מי בראש: מי הם חברי הכנסת הלוקחים את תפקידם ברצינות

    מוטי סבן 1 Comment on מי בראש: מי הם חברי הכנסת הלוקחים את תפקידם ברצינות

    חברי הכנסת שמסתפקים בשלושה ימי עבודה בשבוע עדיין מתקשים להגיע בזמן לכנסת ולנצל את רוב הזמן לשעות עבודה במשכן | מי הוא חבר הכנסת שהגיע למקום הראשון בהופעותיו במשכן? | ומי הם הנציגים החרדים בטבלת הצמרת |

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיא הרצינות: יש מי שלוקח את תפקידי השררה ברצינות ולא מתכוון לבזבז את הזמן היקר לבטלה או להתראיין בתקשורת, היום (חמישי) "הכנסת" מפרסמת את הנתונים המלאים, מתוכם עולה כי מבין החברי הכנסת החרדים, בעשירה הראשונה הגיע למקום הראשון חבר הכנסת אורי מקלב, אשר ממשיך להחזיק גם השנה בשיא הנוכחות בכנסת, עם מעל לאלפיים וחמש מאות שעות עבודה בכנסת החל משנת 2017 עד היום.

    על פי הנתונים, חבר הכנסת אורי מקלב המשמש כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, חבר בועדת החוקה, בוועדה לזכויות הילד, וועדת השקיפות וכיו"ר השדולות למען ירושלים, השלטון המקומי והשדולה לעידוד ושיפור התחבורה הציבורית בישראל ממוקם במקום הראשון כאשר אחריו בפער ניכר יתר חברי הכנסת.

    בהמשך הרשימה מייד כמעט אחרי רועי פולקמן (יש עתיד) שהגיע למקום השני והמכובד מאוד. למקום השלישי נמצא ח"כ הצעיר והחדש יחסית של ש"ס מיכאל מלכיאלי, אשר חבר בוועדות שונות בכנסת, בינהם: חבר בוועדת החוקה, חוק ומשפט; בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות. בוועדה לשלום הילד ובוועדה לצדק חלוקתי.

    למקום העשירי הגיע ח"כ יואב בן צור (ש"ס) ואף ח"כ יעקב מרגי (ש"ס)  יו"ר וועדת חינוך הגיע לקום ה-15 מייד אחריו ח"כ מנחם אליעזר מוזס (אגו"י) לנציגי הציבור החרדי אכן נןכחות רשימה בצמרת טבלת ההופעות בכנסת.

    למקומות האחרונים ממשיך לשמור על מקומו הלא מכובד, יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד שהגיע למקום ה-107 והביא עימו פולטיקה אחרת, לפיד גם נעדר לא מעט מוועדות שהוא עצמו חבר בהן כמו וועדת חוץ וביטחון היוקרתית.

    יש לזכור שהכנסת עובדת סך הכל: 3 ימים בשבוע, כאשר במהלך השנה 4 חודשים הכנסת נמצאת בפגרה, אז החכי"ם יכולים להסתובב בשטח לטוס ולעשות מה שמתחשק להם, אך עדיין רוב חברי הכנסת אינם מנצלים את רוב זמנם בכדי להגיע לעבודה בכנסת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך אפשר להחליט????gfsog