27,000 נגמלו: מי עוד מעשן?

    איתי גדסי No Comments on 27,000 נגמלו: מי עוד מעשן?

    המאבק בעישון סיגריות עולה: לרגל יום העישון הבינלאומי נחשפים צעדי הממשלה כנגד המעשנים בישראל

    מאפרה • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העישון במגמת ירידה. שיעור העישון בכלל האוכלוסייה הבוגרת בישראל עומד על 20.5% – ירידה לעומת שנים עברו. שיעור העישון בערבים גבוה מהשיעור ביהודים: 22.9% לעומת 20.0%. מספר שיא של למעלה מ-27 אלף נגמלים.

    סגן השר יעקב ליצמן אומר: "למרות המגמה האופטימית אין מקום לשאננות. המאבק שלנו בנגע העישון ונזקיו יימשך ואף יגבר לטובת בריאות הציבור".

    בין הצעדים שהציג משרד הבריאות לצמצום העישון: הרחבת צו למניעת העישון במקומות ציבוריים, כולל בחניונים, משרדי ממשלה וסביבת גני ילדים, שאושרה אתמול בוועדת עבודה, רווחה ובריאות בכנסת, הצעת חוק להגבלת הפרסומת ושיווק של מוצרי טבק ביוזמה משותפת של משרד הבריאות וח"כ  איתן כבל, יחד עם קמפיין שיעלה הקרוב.

    יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל אומר היום: "אנחנו נעבוד יחד על חקיקה מהירה ואפקטיבית בכדי להצליח".

    בהופעה משותפת למשרד הבריאות בראשות סגן השר ח"כ יעקב ליצמן, לצדו של יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ח"כ אלי אלאלוף, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב והצוות המקצועי הבכיר של משרד הבריאות הציגו הבוקר בכנסת את הנתונים ליום העישון הבינלאומי. בפני הוועדה הוצגו גם הפתרונות שיוזם המשרד יחד עם שני יושבי הראש, חברי הכנסת כבל ואלאלוף על מנת להילחם בנגע העישון ובכך להוריד את היקפי העישון בישראל.



    0 תגובות