כבל: "נתניהו נכנע לחמאס"

    איתי גדסי 1 Comment on כבל: "נתניהו נכנע לחמאס"

    חבר הכנסת איתן כבל (המחנה הציוני) סייר היום בעוטף עזה: "נתניהו וליברמן חזקים בדיבורים, ובינתיים תושבי הדרום מקבלים מציאות של רקטות בבתים וחוסר וודאות עצום לגבי העתיד. אסור לתת לחמאס את המפתחות לממדי"ם"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הלילה הסוער שעבר על תושבי עוטף עזה, הגיע ח"כ איתן כבל לסיור במרכז החוסן של מועצת שער הנגב יחד עם ראש המועצה אלון שוסטר. בסיור קיבל סקירה על הנעשה בתחומי המועצה ביממה האחרונה מאז החל סבב הלחימה האחרון. לאחר מכן המשיך לפגישה עם תושבים בכפר עזה יחד עם מנכ"ל איגוד התעשיה הקיבוצית וחבר המועצה, אופיר ליבשטיין.

    ח"כ כבל מתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה ושר הביטחון, בכך שהשאירו את ההחלטה האם לתקוף או לא בידי חמאס: "ראש הממשלה נתניהו הבטיח את מיטוטו של שלטון החמאס בעזה, אז הבטיח. שר הביטחון ליברמן הבטיח לחסל את הנייה בתוך 48 שעות, אז הבטיח. שרים מבטיחים כעת "לשקול ברצינות את כיבוש עזה", אז מבטיחים. והנה אנחנו שוב במלחמה בדרום – לא טפטוף ולא פייקניוז! תושבי הדרום נמצאים תחת אש והממשלה ממשיכה להבטיח ולהבטיח".

    ח"כ כבל הזכיר כי נתניהו בתפקידו כיו"ר אופוזיציה בשנת 2008 אמר דברים אחרים לגמרי: "אסור לאפשר לחמאס זמן להתארגן ולפעול. מדינת ישראל, מדינה שלמה מתרפסת בפני עיר של טרוריסטים, יש לנו כל כך הרבה כוח. האזרחים חזקים אבל מה שאין פה זה ממשלה חזקה". לא אני אמרתי זאת, זה מה שנתניהו אמר.

    עוד הוסיף, "פעם אחר פעם נתניהו נכנע לחמאס. כבר שנים שהוא עושה את זה, אבל בלולינות משובחת הוא מתעתע בציבור ומשדר ביטחון ועוצמה. היום הבלוף נחשף וכולם מבינים שנתניהו חזק רק במילים. לפי דברי הרהב של נתניהו וליברמן הנייה כבר מזמן היה צריך להיות באדמה. בינתיים מה שתושבי הדרום מקבלים זו מציאות של רקטות בבתים וחוסר וודאות עצום לגבי העתיד. נתניהו מתיימר להחליף משטר 1600 ק"מ מכאן אבל לא מסוגל למגר כנופיית טרור 1600 מטר מכאן! מר ביטחון ושר הביטחון הפקידו את ביטחון תושבי העוטף בידי החמאס – שקט יענה בשקט ואם יפציצו ישראל תגיב. מדיניות פגע וברח. אסור לתת לחמאס את המפתחות לממ"דים, תושבי העוטף הם לא השכפץ של ממשלה חסרת האסטרטגיה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבל איבד נקודות במפלגה כשאמר שנגמרה תוכנית שתי מדינות. צריך לקחת שמאולה חזק. אז מבקר את נתניהו. איתן, יש לך יותר סיכוי להשפיע אם תחצה את הקוים ותצטרף לליכוד (לא שצריכים אותך בכלל).