שהחמצן לא זורם החשמל לא זורם: על מעללי אחמד וסלים \\ מוטי סבן

    מוטי סבן No Comments on שהחמצן לא זורם החשמל לא זורם: על מעללי אחמד וסלים \\ מוטי סבן

    איך קרה שרקטה תוצרת חמאס בחרה לפגוע דווקא בתחנת החשמל בעזה | כל האופציות על השולחן | התשובה כנראה נמצאת אצל המפעילים שלה | ואיך באמת אפשר להחזיר את האור לרצועה. רמז: גם קשור למפעילי הרקטות

    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברגע ששמענו שאין חשמל בעזה, קפצנו מהספה מה מעולל להם הביבי הזה? כישראלים טובים התחיל הספורט הלאומי ברעיונות שמאחורי ההפסקה "שסידרנו להם", וכבר שמועות על מבצע ענק שוגרו לאוויר יותר מהר "מכיפת ברזל" ומסקנות של וועד עובדים בתחנת מוניות: הנה עכשיו נכנסים בעזה ומתחת לעזה, והאוויר כבר נחנק מאובר פרשנויות. אך האמת היא צהובה פחות ודרמטית הרבה פחות.

    חברת חשמל הוציאה הודעה מסודרת בגלל ריבוי השמועות, והסיפור הוא כך: מדובר בפגיעה עצמית פלסטינית. מסתבר שהחבר'ה של הג'יאהד, שלא מתורגלים (במילים עדינות) בכיוון שיגור הרקטות בצורה נורמלית, נראה שהשניים פספסו את שיעורי ההכוון והנחת קן השיגור בצורה נכונה. התוצאה: רקטה ששוגרה "לכיוון" ישראל פגעה בכלל במתקני החשמל של רצועת עזה.

    ייתכן שגם בסדנא לייצור רקטות, המתורגמן של המורה האיראני היה עייף ולא הסביר נכון את הוראות ההכנה של הרקטה, מה שגרם לאחמד לא לדעת שמילוי הרקטה הוא מחומר x  והוא בכלל מילא את הרקטה באלכוהול, מה שגרם לטיל לעוף רבע דרך וליפול כבר בהתחלה.

    אופציה נוספת, יש לזכור שאחמד וסלים בעיצומו של חודש ה"ראמדן", ואין דנים אדם בשעה שקיבתו מטריפה את דעתו, וצלעות הכבש שבערב מטשטשים את גבולות גזרתו, אין פלא שהשיגור פגע בחשמל, כנראה שכבלי החשמל היו נראים בעניו כפסי המנגל, וכיוון דעתו אל קודש הקודשים, ארוחת השחיתות בערב. אני בטוח שחמאס לא רוצה לחימה בחודש הרמאדן, אם הצבא צועד על קיבתו, מחבלי חמאס בלי כבש בבוקר לא מבדילים בין רקטה למטאטא.

    התוצאה: שלושה קווים שמזינים את החשמל ניזוקו קשות  ולכן הופסק החשמל לדרום הרצועה. "בחברת החשמל" לא ממהרים לשלוח טכנאים שיתקנו את התקלה, הרי אף אחד לא בטוח שהצוות הבא שישגר את הרקטה יהיה איכותי יותר שכן למד ליב"ה בתחום הרקטות ואופן השיגור. ויש חשש שהפעם המטרה תהיה הטכנאים בעצמם בין אם התלמדות כמטרה או "בטעות".

    חברת חשמל שלחה הודעה לחמאס: התקלה תתוקן תוך כמה ימים אל דאגה אור יהיה לכם מצה"ל. או במילים אחרות חכו לטכנאים שלנו כמו שחיכו לו בחורף בירושלים, יש מצב שארדואן יגיע לפני לנאום על חורבות מפקדות חמאס.

    רק נשלח מסר לאחמד וסלים מצוות משגרי הרקטות ז"ל, בפעם הבאה לכוון ירי תלול מסלול למרכז הרצועה, מפקדות החמאס הרבה יותר אטרקטיביות, ולכו תדעו אולי לא רק שלא יהיה חשמל גם חמאס לא יהיה. ואז..ויהי אור



    0 תגובות