שב"ס מציג: חליפות וכובעים לאסירים חרדים

    איתי גדסי 2 Comment on שב"ס מציג: חליפות וכובעים לאסירים חרדים

    השר לביטחון הפנים התערב והמשבר נסגר | שב"ס ירכוש כובעים וחליפות ורק אלו יהיו מורשים בלבישתם, התנאי השני להתלבש בהם רק בשעת תפילה | מרן הראשל"צ הפעיל לחץ על ארדן להתערב ואכן היום הדבר הסתיים בצורה מכובדת

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוף לסאגה המבישה: לאחר שמרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף התערב במשבר החליפות והכובעים בבתי הסוהר וביקש מהשר ארדן להתערב, אכן היום (שלישי) תם המשבר לאחר שהשר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, ונציבת בתי הסוהר, רב גונדר עפרה קלינגר, סיכמו על פיתרון למשבר "החליפות והמגבעות" של אסירים חרדים בבתי הסוהר.

    במסגרת הפיתרון שייושם באגפים התורניים בבתי הכלא איילון ומעשיהו, הוחלט כי בשלב הראשון, יתאפשר לאסירים להסתובב עם מגבעותיהם וחליפותיהם האישיות בימי שישי ושבת. בימי החול במהלך השבוע יוכלו האסירים לעשות בהן שימוש בזמן התפילה, כשביתר הזמן הן יאוחסנו בארון נעול בתוך בית הכנסת.

    בשלב השני ירכוש שב"ס חליפות ומגבעות שישמשו את האסירים במהלך שבתות, מועדים ולצרכי תפילה. המגבעות והחליפות שיירכשו על ידי שב"ס יסופקו לאסירים במקום המגבעות והחליפות האישיות שלהם.

    השר ארדן: "אני מברך על הפיתרון שמכבד את המסורת ואת הצרכים הדתיים הייחודיים של האסירים, וגם שומר על צורכי הביטחון של שירות בתי הסוהר"

    צילום:פלאש 90)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה הרב ברוד עושה הפליות בין החב"דניקים לשאר החרדים???

    2. 1

      כול מה שמירח דת במינה זה רה לא יהודי זה פשע למה להלביש