שופט בכיר: "המשטרה דואגת שחלק מהחקירה לא יתועד"

    שלום בידרמן 1 Comment on שופט בכיר: "המשטרה דואגת שחלק מהחקירה לא יתועד"

    סגן נשיא בית המשפט המחוזי מרכז, השופט מנחם פינקלשטיין אומר בכנס לשכת עורכי הדין: "אני בתור שופט הכי דואג מהרשעה של חפים מפשע. יש מצב שיורשעו חפים מפשע בגלל שנעלמים חומרים"

    הכניסה לבית ראש הממשלה | אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופט מנחם פינקלשטיין, סגן נשיא בית המשפט המחוזי מרכז, דיבר בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין והתייחס לפעילות המשטרה כנדבך מרכזי בהשלכה על גזר דינו של חשודים המובאים לבית המשפט.

    "המשטרה דואגת שחלק מהחקירה לא יתועד" קובע השופט פינקלשטיין, "זה נקרא תשאול נעלם. זה השם שהמצאנו".

    לדבריו: "אני בתור שופט הכי דואג מהרשעה של חפים מפשע. יש מצב שיורשעו חפים מפשע בגלל שנעלמים חומרים. אני יכול להצביע על שני מקרים שנעשו – מקרה אחד שהתובע ביקש לזכות את הנאשם לא בגלל שיש חומר שאומר שאפשר לזכות אותו אלא בגלל שגילינו שיש חומר שהוא נעלם. העברנו את זה ליועץ המשפטי לממשלה ולכל הגורמים, נראה מה יהיה".

    השופט הוסיף ואמר: "אני חושש שאם לא יטלטלו את המשטרה בעניין הזה, זה מקור לפורענות".

    (בתמונה: חקירת ראש הממשלה | תמונת אילוסטרציה | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה נכון מאוד, אבל צריך להיאמר באותה מידה, שיש בבתי המשפט פרוטוקולים נעלמים, כאשר מדובר בתופעה מצויה ביותר, שהפרוטוקול בכלל לא משקף את הנאמר במהלך הדיון וקטעים שלמים פשוט לא מופיעים בפרוטוקול,ואלו קטעים אחרים מופיעים באופן לקוי וחסר גם בדברים מהותיים ביותר. מידי פעם יש תלונות על כך כנגד שופטים וחלקם מטופלות כראוי באופן נקודתי, אבל חייבים לטלטל חזק את מערכת המשפט כדי שהתופעה השערורייתית הזו תפסק! אנו קוראים לשרה שקד לתקן את המעוות הזה!!