קץ לשמועות: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שוחרר לביתו

    שלמה ריזל 1 Comment on קץ לשמועות: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שוחרר לביתו

    לאחר שמונה ימים בהם לא היה ברור מצבו וסיבות אשפוזו לא נמסרו במסודר לציבור, יצא יו"ר הרשות הפלסטינית את שערי בית החולים ברמאללה

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן צילום: פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on להצטייד במחברת ועט: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שמונה ימי אשפוז בבית החולים ברמאללה, היום (שני) שוחרר יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לביתו. אבו מאזן לקה בדלקת ריאות שטופלה בימים האחרונים בבית החולים.

    סביב אשפוזו נפוצו שמועות רבות ששיאן היה לפני כשישה ימים אז נטען שאבו מאזן מת. השמועות הוזמו על ידי מקורביו וילדיו של אבו מאזן נקראו לבית החולים לתמונה מחויכת עם אביהם.

    שאלת סיבת האשפוז גם היא נדונה בזירה הציבורית והיו מי שטענו שמצבו של אבו מאזן גרוע משדווח ובחמאס החלו לפזר רמזים על "היום שאחרי". כיום משמש אבו מאזן כיו"ר הרשות הפלסטינית ויו"ר ארגוני הטרור אש"פ ופת"ח. אך הדיונים סביב תפקידיו נדחו כשכאמור, שוחרר אבו מאזן לביתו.

    מי שביקר אותו בשבוע שעבר היה חבר הכנסת אחמד טיבי, יועצו של יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר, יאסר עראפת. בצאתו מן הביקור אמר טיבי: "הנשיא עבאס סובל מדלקת ריאות ומטופל ע"י אנטיביוטיקה. יש שיפור רב במצבו. התהלכתי אתו בפרוזדור זה כ-6 פעמים. שוחחנו על נושאים מדיניים שונים. מעריך שישהה בביה"ח עוד כמה ימים".

    (צילום: פלאש 90)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חשבתי שהוא יצא עם ארון ישירות למקום קבורותו