ברח משוטרים שניהלו אחריו מרדף ונהרג בתאונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברח משוטרים שניהלו אחריו מרדף ונהרג בתאונה

    צעיר בן 19 נהרג לאחר שהתנגש במשאית במהלך מרדף משטרתי שהתנהל אחריו בכביש 2 סמוך למחלף חבצלת • נפתחה חקירה ונסיבות התאונה ייבדקו.

    צילום: דוברות מד"א
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נהג רכב פרטי כבן 19 נהרג לפנות בוקר מפגיעת משאית לאחר שהתנגש בה במהלך מרדף משטרתי שהתנהל אחריו.

    מבדיקה ראשונית של המקרה ולדברי המשטרה נהג הרכב הפרטי, בן 19 מנתניה, נהג בתוך העיר כשהוא מסכן את משתמשי הדרך: עלה על מדרכה, פגע ברכב במהלך נהיגה, חצה צמתים ברמזור אדום ואף נהג בניגוד לכיוון התנועה.

    שוטרים שהבחינו בו כרזו לו לעצור ומשקרבו אליו, הנהג המשיך בנסיעה בכביש, עלה על מדרכה ונכנס לכביש 2 כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה.

    בכביש 2 פגע במכונית ובמשאיות עד שנעצר. מותו של נהג הרכב נקבע במקום ע"י גורמי רפואה. 2 נוסעים במשאית פונו לביה"ח לקבלת טיפול רפואי כשמצבם קל. נפתחה חקירה ונסיבות התאונה ייבדקו.

    חובש בכיר במד"א ראובן איבגי ופאראמדיק מד"א אייל דרורי סיפרו; "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב פרטי מעוך צמוד למעקה הבטיחות על הכביש ובסמוך משאית עם מעיכה בחזית, ובנוסף כחמישה כלי פגועים, ברכב הפרטי שנמעך  נלכד צעיר כבן 19, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. 2 גברים, נהגי משאית שנחבלו קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית חולים כשמצבם קל"

    להב מיכה תורגמן קצין כבאות והצלה: "הנהג נהרג והיה לכוד ברכב, ביצענו פעולות חילוץ באמצעות ציוד חילוץ הידראולי במהלכן חתכנו את הרכב וחילצנו את הלכוד".



    0 תגובות