חב"ד: תומכים במשה אבוטבול, מבקשים תיק בתמורה

    איתי גדסי 2 Comment on חב"ד: תומכים במשה אבוטבול, מבקשים תיק בתמורה

    משה אבוטבול נמצא בשיאו של המשא ומתן מול "דגל" ו"שלומי אמונים" וחלוקת התיקים בין השניים | חב"ד יוצאת בתמיכה פומבית באבוטבול ומבקשת לנתק עצמה מ"שלומי אמונים" | בתמורה לתמיכה: מעוניינים בתיק.

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הסערות שבעיר בית שמש, והדרישות מצד כל מפלגה בעיר. מי שמפתיע וכבר מכריז על תמיכה רשמית בראש העיר משה אבוטבול, הינו ישראל מנדלסון נציג חב"ד בבית שמש.

    ישראל מנדלסון מודיע היום חד משמעית: אנחנו מודיעים במפורש, אנחנו תומכים במשה אבוטבול לראשות עיריית בית שמש. אבל גם שם מייד מגיעה הבקשה בזמן שראש העיר מסכם על תיקים מול "דגל" ו"שלומי אמונים": מבקשים מראש העיר לשריין לנו תיק כי אנחנו מתמודדים עצמאית ולא עם שלומי אמונים.

    בכך למעשה הם מחלישים את סיעת שלומי אמונים מול דגל. מוקדם יותר היום, אמר ראש העיר משה אבוטבול כי הוא מתכוון להכנס למשא ומתן עם "דגל" ו"שלומי אמונים" בנפרד ולא ביחד. עדיין אין הסכמות על תיק החינוך, אבוטבול מעוניין שרוב התיקים ישארו ביד מי שמחזיק אותם, ולא יהיו שינויים דרמטיים שיכניסו את העיר לקלחת של מריבות שהתמיכה בו לא תהיה חלקה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הקטנים מתחברים ביחד כל ילד דורש תיק, ממש מגוחך המצב

    2. 1

      כוחה של מחלוקת

      "לא תוכל לתת עליך איש נכרי" (דברים יז,טו). כיצד יעלה על הדעת למנות איש נכרי למלך על ישראל? אלא שכשיש מחלוקת, גם זה אפשרי. כל צד רוצה שהגוי ייבחר, ובלבד שלא ייבחר המועמד של הצד שכנגד.

      (רבי יחזקאל משינווה) שיחת השבוע 1650