בזיעת אפיך: ישראל מבין עשר המדינות שעובדים הכי קשה

    מוטי סבן No Comments on בזיעת אפיך: ישראל מבין עשר המדינות שעובדים הכי קשה

    האם בישראל עובדים שעות ארוכות מעבר לממוצע העולמי? התשובה היא כן! | הנתונים שפורסמו היום מגלים באלו מדינות עובדים הכי הרבה שעות בכל שבוע ובאלו מדינות מסיימים מוקדם ונשאר זמן למשפחה והחברים | והאם יש שיפור כלכלי במדינה בה שעות העבודה ארוכות

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עובדים עלינו: אם חשבתם שאתם עובדים הרבה שעות מידי כל יום, כנראה שאתם צודקים ביחס לעולם. היום מפרסם אתר "האינדיפנדנט" הברטי, על סמך נתונים שאסף מארגון העולמי ה-OECD את המדינות שבהם עובדים הכי הרבה שעות בשבוע.

    למקום הראשון והלא מחמיא הגיע טורקיה שכלכלתה מתרסקת, הנתון מגלה שהעובד הטורקי עובד קשה יותר מכל העובדים בעולם והוא עובד כ-47.9 שעות בשבוע, גם באחוזי העובדים בכלל טורקיה, רוב העובדים, עובדים שעות ארוכות בכל שבוע. קולומביה הגיע למקום השני והצמוד לטורקיה, אחריה קוסטה ריקה, מקסיקו הגיע למקון הרביעיבעם 45 שעות עבודה בשבוע.

    ישראל הגיע למקום השביעי בממוצע השבוע עבודה עומד על 40.6 ש'. בעבר הייתה ביקורת על שעות העבודה הארוכות של העובד הישראלי, בתגובה הציעו חוק לסוף שבוע ארוך פעם בחודש אך החוק הזה תקוע ולא מקודם.

    ממחקרים בינלאומיים שנעשו התגלה: כי אין קשר לתפוקת העבודה לבין אורך השעות, מדינות באירופה ששעו העבודה קצרים בהרבה, תפוקתם הייתה רבה יותר.

    המדינות שקיבלו את הציון הטוב ביותר לשעות עבודה קצרות, המותירות זמן לבית ולמשפחה ולשאר העיסוקים, היו הולנד 29.1 שעות בשבוע, דנמרק קצת יותר עם 32.1 שעות בשבוע. מה שגם גילה הארגון: מדינות בהם עובדים שעות ארוכות בדרך כלל זה רוב מגזר העובדים מועסק שעות ארוכות, דבר המצביע על מאפיין בצורת הכלכלה של אותה מדינה.

     



    0 תגובות