דיווח מסוריה: דעאש חיפש את גופות נעדרי סולטן יעקב

    מוטי סבן No Comments on דיווח מסוריה: דעאש חיפש את גופות נעדרי סולטן יעקב

    הפצע הפתוח של נעדרי סולטן יעקב לא נעלם מהעיניים הרצחניות של ארגון דגעאש | על פי הדיווחים: ארגון הטרור, קיים סריקות יסודיות בבית העלמין על מנת למצוא את הגופות.

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרב שלא תם: ב-1982 ב-11 ביולי נערך קרב עקוב מדם בסוריה שגרם לאבדות קשות מאוד לצה"ל, הקרב נערך במלחמת "שלום הגליל" טנקים של צה"ל הגיעו מדרום לכפר סולטן יעקוב בבקאע שבלבנון.

    כוח של צה"ל פרץ קדימה בצומת דרכים ורק לאח"כ גילה שהוא מכותר בתוך מתחם סורי גדול, הכח ניסה לסגת אחור ורק בסיוע כוחות ואריטלריה כבדה שריככה את ההתנגדות הסורית הכח חולץ.

    לצה"ל היה קרב קשה שבסיומו היו הרוגים ופצועים, אך דבר אחד נשאר עד היום הקשה מכולם. שלושת חיילי המילואים, זכריה באומל, יהודה כץ וצבי פלדמן. נעלמו ולא יודעין עד היום את מקום קבורתם או שבייתם. ההערכה הסבירה היא שהם נהרגו.

    ארגון הטרור הרצחני דעא"ש שלא בוחל בשום דרך כדי להכאיב לאוייביו, או לשם תעשיית רווחים. החל לחפש את גופותיהם של הנעדרים בסוריה, לפי הדיווחים בתקשרות הערבית, דעא"ש הגיע לבית העלמין "מאקבארת אל שוהדה(בית הקברות של השהידים)" אשר נמצא במחנה הפליטים הפלסטיני ירמוק בדמשק. והחל לחפש ביסודיות את הגופות.  לא נודע עד היום את תוצאות הסריקות.

    אין ספק שהרצון של דעא"ש הוא למצוא קלפים חזקים שיכול להשתמש בהם לצורך משא ומתן עם ארה"ב בגלל ישראל. אם אכן היה מוצא את הגופות אין ספק שהיה מפרסם את העניין ןפונה למשא ומתן.

     



    0 תגובות